הסרת בגדים היא חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו ובכל יום ולילה אנו מתפשטות מול בן הזוג אבל כאן נעצור ונדגיש: יש התפשטות ויש התפשטות – יש להסיר את הטרנינג ולהתלבש בחיפזון לעבודה או להסיר את הבגדים מהיום ולהיכנס לפיג'מת הפליז ויש להתפשט בצורה מעודנת ומפתה. סביר להניח שאת סגנון ההתפשטות האחרון את עושה פחות מהראשון, ואולי בעצם – מעולם לא ניסית?

בין אם ביצעת ריקוד סטריפטיז לוהט בעבר ובין אם לא, תוכלי להפתיע את בן זוגך עם ריקוד מהפנט שישאיר אותו חסר פעימה, אז אם מתחשק לך לצאת בריקודים תוכלי להיעזר בהדרכה שלנו.

הדרך לריקוד הסטריפטיז המושלם

 

לפנייך 8 הנחיות שיסייעו לך להבין את רזי הריקוד. הביני, הפנימי, שחררי את הראש ואת מוכנה!

1. הכיני את האווירה: סטריפטיז טוב חייב להתבצע באווירה מיוחדת. כבי את האור, שימי שיר סקסי והדליקי נרות. אור הנרות יצור תאורה רכה  ומחמיאה ויכניס אותך ואותו לעניינים.

2. איפור ושיער – הדגישי את העיניים במסקרה שחורה ואייליינר, הניחי צללית בגוון שמתאים לבגד ומרחי אודם בגוון אדום. את שיערך אספי בקוקו  או בגולגול  (הוא לא יישאר כך הרבה זמן).

3. ביגוד – עולם בגדי ההלבשה התחתונה מציע לבנות המין היפה שפע בגדים סקסיים, ביניהם: תחתונים וחזיות סקסיות, מגוון סוגי בייבידול, תחתוני חוטיני נועזים, ביריות, מחוכים ואפשרויות נוספות. בחרי בבגד שמתאים לך, נעלי עקבים דקים (אפשר גם לרקוד יחפה אך העקבים יוסיפו סקסיות למראה), גרבי גרביונים, לבשי מכנס או חצאית שניתן לפתוח עם רוכסן ולמשוך את הזמן (גם שמלה עם רוכסן יכולה להתאים מאוד) ולבשי על הכל חולצה גברית או מעיל ארוך.

4. אקססוריז – הוסיפי לתלבושת צעיף פרוותי שניתן להחליק מהצוואר באלגנטיות

5. היי בטוחה בעצמך – ביטחון עצמי הוא מצרך חיוני בריקוד סטריפטיז כי אין דבר סקסי כמו אשה מטופחת שמושכת את הבחור ובטוחה בעצמה.

6. מגע עצמי – געי בעצמך באיטיות – העבירי את כפות ידייך על השדיים, החליקי אותן אל הירכיים, פזרי את השיער (זרקי את הגומייה לצד), געי בשיערך ושחקי איתו בעדינות. בהמשך לטפי את שפתייך, הניעי את האגן בתנועות עגולות וסיבוביות והקפידי שהמגע בעצמך יהיה עדין, שהתנועותת יהיו עגולות ושהתנועה תתבצע בהתאם למוסיקה.

7. קשר עין – הביטי בעיניו של הבחור (אל תבהי בו) אך הפגיני שאת מתרכזת בו ושהריקוד נועד אך ורק עבורו.

8. הסירי את הבגדים – כשתראי שהבחור שלך התחמם התחילי להסיר את הבגדים – עשי זאת לאט (לא יותר מידי לאט), לאחר שתגיעי לבגד התחתון הסתובבי אליו כך שהוא יראה רק את הגב. המשיכי להחזיק את הבגד ונפנפי בו כשאת מסתובבת בחזרה, לאחר מכן החלי לצעוד לעברו בחושניות, הסירי את הגרביונים והניחי אותם על הצוואר שלו, הסירי את תחתונייך והעיפי אותם לעבר פינת החדר (לא אל עבר הנרות), שבי עליו תוך כדי ריקוד וסיימי את האירוע כשהוא מעולף.

אל תשכחי להוסיף כמה צעצועי מין למשוואה.

אז.. איך היה?