במהלך השנים האחרונות חלו שינויים מרחיקי לכת בתחום המיניות והנורמות החברתיות שמתלוות אליה. הדבר בא לידי ביטוי במגוון מישורים כאשר אחד הבולטים בהם הוא הפתיחות ביחס לאוכלוסייה הגאה. כדי לענות על הצרכים של האוכלוסייה הגאה פותחו צעצועי מין רבים שמתאימים להומואים וללסביות והמבחר הנרחב מאפשר לכל זוג – כמו לבני זוג סטרייטים להתנסות בחוויות חדשות ולמצוא את האביזרים שמענגים אותם. נציג בפניכם כמה אביזרי מין פופולאריים שמתאימים לאוכלוסייה הגאה.

4 אביזרי מין מומלצים ללסביות

סטרפ און – רתמה שבת הזוג לובשת על האגן. על הרתמה מרכיבים אביזר שמדמה את איבר המין הגברי ומאפשר חדירה. אפשר להוסיף לסטרפ און אביזרים שונים כמו למשל: דילדו, ויברטור ואביזרים אחרים שמתאימים לחדירה אנאלית.

טבעת רטט – טבעת שלובשים על הדגדגן, לאחר הלבישה ניתן להתחכך בבת הזוג וליהנות בו זמנית. הטבעת עגולה וקטנה, מתאימה למבנה הגוף וניתנת לשליטה על ידי שלט. כמו כן, ניתן לשלוט בטבעת באופן ידני. טבעות הרטט יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, ביניהם: פלסטיק, מתכת וסיליקון והן מגיעות בצבעים, צורות וגדלים רבים.

אביזרי מין ללסביות

תחתוני פרפרים – תחתונים רוטטים ומענגים שמגיעים בדגמים רבים, ביניהם: עטלף חושני ושפן רוטט. התחתונים מכילים כמה עוצמות רטט וניתן להתאים אותם לאווירה המבוקשת.

משאבת וואקום – המשאבה מאיצה את זרימת הדם לאזור הנרתיק ויוצרת גירוי שמסייע  להגעה לאורגזמה ואפילו לכמה אורגזמות.

ג'ל סיכה

4 אביזרי מין מומלצים להומואים

ג'ל סיכה – ג'ל שמאפשר חדירה נעימה וממושכת. בניגוד לאיבר המין הנשי, פי הטבעת אינו מייצר חומר סיכה ובאמצעות חומרי הסיכה השונים, ביניהם: חומר סיכה שמבוסס על סיליקון, חומר סיכה שמבוסס על מים או חומר סיכה שמבוסס על שמן ניתן להגביר את ההנאה.

ויברטור דילדו רוטט – מוצר שמתאים לגברים ונשים, הויברטור ניחן במראה ריאליסטי והוא גמיש ומתחמם בהתאם לטמפרטורת הגוף. כמו כן, הוא מכיל כמה דרגות רטט ועמיד במים.

פלאג אנאלי – ברוב המקרים פלאג אנאלי יהיה האביזר בצורת קונוס שקצהו העליון צר ומתרחב בהמשך, הצורה מאפשרת לבן הזוג לגרות את פי הטבעת ובלוטת הערמונית של בן זוגו. את הפלאגים ניתן למצוא בצורות וגדלים שונים. כמו כן, אפשר  למצוא פלאגים שניתנים לניפוח.

חרוזים אנאליים – חרוזים שמיועדים לחדירה אנאלית הם אביזר פופולארי. החרוזים האנאליים מגיעים בצבעים שונים וניתן לרכוש חרוזים רוטטים או חרוזים שמגיעים עם מוט.

הקפדה על ניקיון

חשוב לנקות את כל אביזרי המין בקביעות כאשר יש להתאים את אופן הניקוי לחומר ממנו עשוי המוצר. במקרה של אביזרי מין אנאליים הניקיון חשוב עוד יותר ויש להקפיד לנקות אותם לפני השימוש ואחרי השימוש.