אביזרי מין לזוגות הפכו להיות פופולאריים ביותר ולמרות זאת ישנם לא מעט זוגות שנבוכים מהנושא. חלק מהנשים מעוניינות לנסות את הצעצועים השונים עם בני זוגן אך הן חוששות שבן הזוג ייעלב וירגיש מאוים על ידי אביזר זה או אחר- הרי כולנו מכירים את האגו הגברי והשברירי.

אם זהו המצב מומלץ להסביר לבן הזוג שהצעצוע לא מחליף שום דבר, שהוא עשוי רק להוסיף וששווה לנסות, מה כבר יש להפסיד? מקסימום- לא יתאים ואם הוא יתרום- דיינו.

שוק אביזרי המין אינו מפסיק להתפתח וכיום ניתן לרכוש מגוון אביזרי מין לזוגות ולהוסיף קצת פלפל לזוגיות. אם מתחשק לכם להכיר את עולם השעשועים הזה נוכל לסייע לכם. קראו והחכימו.

אביזרי מין לזוגות

להלן 6 אביזרי מין לזוגות שיכולים לעשות לכם שמח בחדר השינה:

1.טבעות רטט- ניתן למצוא מגוון סוגים של טבעות רטט, ביניהן- טבעת דאבל פלז'ר, טבעת שפן וטבעת האש באני. טבעת דאבל פלז'ר מכילה שני מנועים מהירים- המנוע העליון מתמקד בדגדגן והמנוע התחתון מתמקד באשכים, טבעת השפן חובקת את האשכים ואת איבר המין ורוטטת על הדגדגן וטבעת האש באני רוטטת בעוצמות שונות והיא רכה וגמישה.

2. רצועת דוגי סטייל- רבות דובר על תנוחת הדוגי סטייל אך אולי לא שמעתם על רצועת הדוגי סטייל. מטרת הרצועה היא לתמוך בבת הזוג במהלך החדירה ולהצמיד אותה אל הגוף בצורה הטובה ביותר.

3. ויברטור ארנב- ארנבים נראים חמודים אך הם אינם תמימים בכלל וגם הארנב הזה אינו תמים- ארנב עם שלט הינו ויברטור עוצמתי ביותר. הארנב מחובר שלט שמאפשר לבני הזוג לשלוט בדרגה של הרטט.

4. אזיקים- אזיקים הינו פריט מאד פופולארי בקטגוריה של אביזרי מין לזוגות. אם אתם מעוניינים להתנסות בתחושת השליטה או להיות בצד ההפוך- ולהיכנע וודאי תשמחו לנסות להשתמש באזיקים. ניתן לרכוש אזיקים שמגיעים עם סגירת סקוץ'- אזיקים אלה חביבים יותר מאזיקי הברזל אשר יכולים להזיק.

5. מסג'ר- המסג'ר מיועד לעיסויים, לרבות עיסויים אינטימיים. המסג'ר נטען, יש לו מהירויות שונות, מצבי רטט שונים והוא שקט במיוחד.

6. ויברטור WE VIBE- הוויברטור מתאים לגוף הנשי ומעוצב בצורה של האות C. הוא מכיל שני מנועים- המנוע הראשון מיועד לדגדגן והמנוע השני מיועדת לנקודת הג'י. לוויברטור הייחודי יש עשר דרגות שונות של רטט ושישה מצבים של רטט. למגוון ענק של ויברטורים.

כמובן שישנם עוד שפע אביזרי מין לזוגות ובכלל, אבל תנו לעצמכם זמן,  זוהי רק ההתחלה..