לפעמים, מה לעשות, שגרת החיים חודרת גם לחדר המיטות. התנוחות חוזרות על עצמן, משך המין פוחת ואפילו הגניחות נשמעות אותו הדבר; וכשהמין הופך למשעמם – הכל משעמם. הטעות הכי גדולה היא לחשוב שככה זה בזוגיות ואלו הם החיים. ממש לא.

 

זה השלב שהמקוריות והחוש היצירתי שלכם נכנסים לפעולה. כמה משחקי מין פשוטים (אך שובבים) יכולים לשנות את הדרך בה אתם עושים אהבה, אפילו אם אתם כבר מעל עשור ביחד. לא צריך סקסולוג או ייעוץ זוגי, אחרי כמה משחקים אתם כבר תיכנסו ללופ סקסי שלא תוכלו לצאת ממנו.

 

משחקי תפקידים

חלמתם ללמוד בבית צבי? מפנטזים על ברודווי? זה הזמן לנצל את כל כישורי המשחק שלכם ולהכניס אותם לחדר המיטות. בחנות הצעצועים אתם יכולים למצוא שפע של תחפושות סקסיות. את יכולה להיות תלמידה מפתה ואתה מנהל קשוח, או שאתם בקטע של השכלה גבוהה והיא תהיה מרצה סקסית ואתה סטודנט שלא הגיש עבודה. אם לא עשיתם הרבה זמן בדיקות דם, זה הזמן להתחפש לאחות וחולה ולבצע בדיקות פולשניות. אם הוא לא שטף כלים היום למרות שביקשת אלף פעם, אולי עדיף שתלכו על חדרנית ואורח זר במלון. אין בעיה, רק תבחרו.

 

מומלץ לשדרג את התחפושת ולהוסיף סט אביזרי סאדו למיטה. קצת הצלפות בישבן לא עשו רע לאף-אחד.

 

תנוחה גורלית

הרבה זוגות נצמדים במשך שנים לשתי תנוחות קבועות ולא מנסים דברים לא חדשים. טעות. גיוון בתנוחות יכול להעשיר את חיי המין שלכם. אז במקום לתרץ, תביאו קוביית משחק פשוטה, רק שבמקום שש-בש, המשחק הולך ככה: בחרו איזו תנוחה תייצג כל ספרה, זרקו את הקוביה, לכו למיטה ובצעו את התנוחה שעלתה בגורל. אם אין לכם רעיונות לתנוחות אתם יכולים להיעזר בתנוחות האלה:

1/  בעמידה: את עומדת עם הגב לקיר כשאתה מולה. עכשיו הרם את רגליה כך שיעטפו לך את המותניים ותחדור אליה.

2/ המריצה: כפות הידיים שלך צמודות לרצפה, ואז אתה תופס אותה מהמתניים ומרים את רגליה, כך שתוכל לכרוך אותן סביבך. עכשיו תן בה, קדימה. אמנם מדובר בתנוחה קשה, אבל היא מאפשרת חדירה עמוקה יותר.

3/ הטיזר: התנוחה הזאת דומה למיסיונרי רק שאתה בישיבה עם ברכיים מקופלות, אבל אפשר גם בהרבה תנוחות אחרות, העיקרון הוא בטיזינג. מה זה אומר? אתה נע אחורה וקדימה, אבל בשום אופן לא חודר. פשוט תעביר את האיבר שלך על פני האיבר שלה. תמשיך ככה עד שהיא תתחנן אליך שתחדור אליה.

4/  קאווגירל אנאלי: הגבר שלך שוכב כשאת נמצאת מעליו. בדיוק כמו בחדירה וגינאלית, רק בחור השני. אל תשכחו להשתמש בחומר סיכה איכותי, כמו כן מומלץ לשלב פלאג אנאלי.

5/ על הבטן: את שוכבת על הבטן עם הראש הצידה ורגליים ישרות, פשוקות מעט. אתה נשכב מעליה וחודר. אם הוא מתקשה, תרימי מעט את הישבן.

6/  69: אחת התנוחות האוראליות הכי טובות שיש, אתם יודעים מה לעשות. תחליטו אתם מי למעלה ומי למטה.

 

גמד ענק

אין שום קשר למשחק הקלאסי, מלבד מהעובדה שיש גמד ויש ענק. מה שאתם עושים זה כזה דבר: קחו שני פתקים ורשמו על אחד "ענק" ועל השני "גמד". קפלו את הפתקים, ערבבו ושילפו. עכשיו אחד מכם בתפקיד הענק והשני בתפקיד הגמד.

 

מה זה אומר? אם אתה הגמד והיא הענקית, אתה צריך לפנק אותה ולעשות כל מה שהיא רוצה שתעולל לה. אם אתה יצאת הענק, אז היא תפנק אותך ותעשה כל מה שתבקש בחדר המיטות. זה לא הזמן להתעצל, במשחק הזה צריך להשקיע. אפשר להתחיל עם מסאז' מפנק של חצי שעה לפחות ואז לעבור לאיזורים יותר אינטימיים. לא לשכוח לשלב צעצועים רוטטים.

 

מלבד כל ההנאה הכרוכה במשחק הזה, אתם תתחילו להשקיע יותר אחד בשני, ואין ספק שזה הרגל שמשתלם לשני הצדדים.

 

חובה או חובה

המשחק הזה מאד מתאים למקומות ציבורים, והוא מצריך צעצועים שתוכלו לרכוש בחנות מין. העקרון דומה למשחק הקלאסי, רק שלא צריך בקבוק, פשוט אומרים "חובה עליך..." ואתם גם הולכים לעשות קצת יותר מנשיקה בלחי. לצורך העניין, אתם יושבים במסעדה, ואחרי איזו כוסית קטנה כל אחד דורש חובה מינית מבן זוגו.

דוגמאות לחובות:

-את מחדירה ביצת רטט. השלט העל-חוטי אצלו והוא מפעיל את הרטט ומשחק עם הרמות בזמן שאת חייבת לשמור על ארשת של נונשלנטיות, כאילו הכל כרגיל ואת לא גומרת עוד שניה במסעדה מפוצצת אנשים זרים.

-דומה, רק שאת עם רוקט פוקט בתוך המכנסיים ויושבת לסעוד.

-עינוג הדדי עם היד או הרגל תחת השולחן.

-צלמו את איבריכם המוצנעים תחת שולחן או בשירותים ותראו אחד לשני את התמונות. אפשר גם שהמצלמה תהיה אצל מישהו אחד בזמן שהשני חושף את עצמו תחת השולחן.

-מי שהחובה עליו, חייב להתחיל עם מישהו/מישהי ולהזמין אותו או אותה לשלישייה.

-גיפוף מהיר בשירותים.

-נשיקה לוהטת.

-לקבוע איך להמשיך את הערב בבית, ובאיזו תנוחה.

 

מגשימי הפנטזיות

במקום לשמור את הפנטזיות המיניות הכי פרועות שלכם בראש, תתחילו להגשים אותן ותפנו מקום בראש לפנטזיות חדשות. המשחק הוא פשוט. כל אחד רושם על פתקים פנטזיות רטובות, מלוכלכות ככל שיהיו. קפלו את הפתקים והכניסו לצנצנת. עכשיו, כשאתם במיטה ובדיוק מתחממים, שלפו פתק אחד מהצנצנת ועשו כל מה שכתוב בו. הכל. אין דבר יותר טוב מפנטזיה שמתגשמת. המשחק הזה יעלה את חיי המין שלכם בכמה רמות, ואתם רק תחכו לרגע שבו תיכנסו לחדר המיטות. מומלץ להצטייד לפני בצעצועים התואמים לפנטזיות שלכם, החל מויברטורים ודילדואים וכלה במכונת מין משוכללת.