כל אדם, זוג או קבוצה שעוסקים במשחק עושים זאת לצורך הנאה ובמקרה של משחקי מין מדובר על הנאה כפולה ומכופלת שלא רק מעבירה את הזמן בכיף אלא גם מקרבת בין בני הזוג ומאפשרת מפגש שונה ושובר שגרה.

רבים מאתנו מרגישים צורך לשבור שגרה מידי פעם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חיי המין שלנו, גיוון והתנסויות יכולים לשפר את הקשר, לאפשר לבני הזוג להכיר זה את זה במישורים חדשים וכמובן – להתענג ולצחוק. אם התמונה הכללית אינה ברורה מספיק ולא עולים בדמיונכם מגוון סוגי משחקים אפשריים, נשמח להמליץ לכם על כמה רעיונות.

מתחילים לשחק – משחקי מין ששווה לכם לנסות

סרטון אישי – צלמו את עצמכם במהלך סקס, הניחו את המצלמה מול זירת ההתרחשות והתחילו לעסוק בעניינכם. אחר כך, כבו את האורות, הכינו פופקורן וצפו בסרט שלכם. אנו ממליצים למחוק את הסרט לאחר מכן כדי למנוע תקלות כמו זליגה לרשת.

משחק קלפים - PLAY ME POKER – מדובר על משחק מעורר תשוקה שמיועד לזוגות. ראשית יש לחלק את החבילה לשני חלקים. על כל שחקן להוציא קלף ומי שהוציא את הקלף הגבוה ביותר יזכה במשימה נועזת. המשימה תתגלה לאחר גירוד הקלף ובן הזוג יהיה חייב לבצע אותה.

מגע חם – מגע קר – משחק חם קר כשמו – משלב חום וקור. תוכלו לחמם את ידכם ולהתחיל לגעת בחלקי הגוף של בן או בת הזוג, לאחר מכן טבלו את היד במים קרים (אפשר מי קרח) והפתיעו את אותם האזורים שזכו לפני רגע למגע חמים.

חיכוכים ומזימות - MAGIC FINGER – כפפת הקסם עשויה מסיליקון ומכילה בליטות שמאפשרות חיכוך מענג, תוכלו לשלב את הכפפה במשחק המקדים שלכם ולעורר את החושים.

עוד רעיונות כדי לפלפל את חיי המין

 

קצת דרמה בחיים – משחקי תפקידים הם מהמשחקים המוכרים והמדליקים ביותר כי הם מאפשרים לנו לשכוח מעצמינו ולזמן מה "להיות מישהו אחר". תוכלו להוסיף למשחק תחפושות סקסיות ולצור סיטואציות דמיוניות של פגישה בין רופא ומטופלת, אחות וחולה, שוטרת שאוסרת פושע ועוד מגוון רעיונות. כמו כן, תוכלו לשלב תסרוקות, איפור, אביזרים ומבטא.

צאו החוצה – הרשו לעצמכם להיות קצת שובבים ועשו סקס בחוף הים, בבר או אפילו קבעו במשרד בשעות בהן הוא ריק מאנשים. אם תהיו ספונטניים – הרי זה משובח ואל תשכחו להיזהר ולהתחבא כמו שצריך.

שלבו אביזרי מין – שילוב אביזרי מין במהלך הסקס יוכל להביא אתכם לעוצמות חדשות. הזכרנו את האביזרים לרגע קט בהצעה למשחקי תפקידים אך מגיע לאביזרים הסבר נרחב יותר. לפני שתתחילו להסתער על האינטרנט או לגשת אל חנויות הסקס נמליץ לכם לנהל שיחה קצרה ולהבין מהן ההעדפות של בן הזוג. בין אביזרי המין המומלצים תוכלו למצוא: דילדואים, ויברטורים, טבעות רטט, תכשירים לגירוי חשק, ביצים סיניות ועוד מגוון נרחב של אביזרי מין מדליקים.

במשחקים האלו כולם מנצחים! שיהיה לכם משחק מהנה!