אם אתם אוהבים סקס אנאלי וודאי תמצאו את הפלאג האנאלי כשותף נפלא ואפילו תוותרו לו על תשלום דמי שכירות ותעשו הכל כדי שהוא יישאר במחיצת מיטתכם. פלאג אנאלי מגיע בצורה של קונוס כשקצהו העליון צר והופך לרחב יותר בהמשך. במקרים רבים משתמשים בפלאג כדי להכין את פי הטבעת לקראת מין אנאלי ולסייע למשתמש להרפות שרירים.

כדי לשמור על הבטיחות מכיל הפלאג האנאלי בסיס רחב שמונע מצב של החלקה לרקטום. הצורה של הפלאג מאפשרת למשתמש שיכול להיות גבר או אשה (למרות שיש פלאגים שמתאימים רק לגברים) לגרות את פי הטבעת. אם שני בני הזוג משתמשים בפלאג רצוי לעטוף אותו בקונדום לפני שמתחילים להשתמש בו. במקרה שהמשתמש הוא גבר יכול הפלאג לגרות את בלוטת הערמונית שאם לא ידעתם – משפיעה על האורגזמה של הגבר.

סוגים שונים של פלאגים – פלאג אנאלי בהתאמה אישית

את הפלאגים האנאליים אפשר למצוא בצורות וגדלים שונים כך שאין סוף לחוויות שהם יכולים להעניק. בין האפשרויות הרבות אפשר למצוא:פלאג אנאלי רוטט פלאגים אנאליים מסיליקון, פלאגים אנאליים מזכוכית, פלאגים אנאליים שמתאימים למתחילים, פלאגים עם קצה שמוטה לצד, פלאגים אלחוטיים, פלאגים אנאליים מתנפחים ועוד מגוון אפשרויות כאשר לגודל ולצורה של האביזר יש השפעה על זמן השימוש בו. כמובן שיש למרוח חומר סיכה לפני ההחדרה משום שהרקטום, בניגוד לנרתיק לא מכיל נוזל סיכה. חומר הסיכה המומלץ מבוסס על מים.

איך מחדירים את הפלאג?

כדי למנוע החדרה לא נכונה שעלולה לסכן את הבריות ולהוביל אותן אל בית החולים הקרוב – סיטואציה לא נעימה ומביכה לכל הדעות, יש לדעת כיצד להשתמש בפלאג האנאלי. שימוש נכון יחל בבחירת פלאג מתאים – למתחילים יתאים פלאג צר באופן יחסי. על הפלאג יש למרוח נוזל סיכה שמתאים לחומר ממנו הוא עשוי. לאחר מכן יש למרוח חומר סיכה בפי הטבעת ורק לאחר מכן אפשר להחדיר את הפלאג באיטיות.

הדרך האחורית מובילה לעוצמות חדשות של עונג

באמצעות הפלאג האנאלי תוכלו להגיע לדרגות עונג שלא הכרתם כך שאם מין אנאלי עושה לכם את זה - הפלאג האנאלי הוא האביזר שלכם. תוכלו לרכוש את האביזר במגוון חנויות סקס וירטואליות כמו: "סופרטוייס" שמציעה מבחר מגוון של פלאגים אנאליים ומאפשרת לכל לקוח לבצע רכישה דיסקרטית דרך אתר מאובטח ולקבל משלוח שמגיע עד הבית.