כל מה שרציתם לדעת על הדגדגן ועל ויברטור מאלץ אורגזמה

טוב, לצורך המאמר הזה החלטנו להסיר את הלוט ולגעת ישירות באמת והאמת היא שהחשיבה שנשים צריכות להגיע לאורגזמה מחדירה אינה נכונה. למעשה הסיכוי של רוב הנשים להגיע לאורגזמה כתוצאה מגירוי הדגדגן גבוה יותר

מהסיכוי שיגיעו לאורגזמה כתוצאה מחדירה, כך או אחרת צריך לזכור שכל אשה מושפעת מגירויים בצורה אחרת.

תפישה שגויה שעושה עוול לנשים – אנו שולחים אצבע מאשימה לעבר פרויד

אבל איך התגבשה לה התפישה השגויה הזו שנשים צריכות לגמור מחדירה? ככל הנראה האשם בקביעה הזו הוא פרויד שקבע שיש הבדל בין אורגזמה נרתיקית ובין אורגזמה דגדגנית ואך "שיבח" את האורגזמה הנרתיקית וטען שהיא מהווה ביטוי למיניות בריאה ובוגרת וכינה את האורגזמה הדגדגנית כאורגזמה ילדותית.

פרויד הגאון כביכול עשה לאורגזמה הדגדגנית שם רע מאוד ולא בצדק ואם נהיה מדעיים יותר לרגע ונסתמך על סטטיסטיקות נראה כי 70% מהנשים (בכל רחבי העולם) מגיעות לאורגזמה באמצעות גירוי הדגדגן, הסיבה לכך היא שהחבר הקטן מכיל 8,000 עצבים, אך כדי להגיע לאורגזמה זו יש לדעת כיצד לגעת וגם המגע משתנה בין אשה לאשה.

לעומת האורגזמה הדגדגנית יכולות רק מעטות להגיע לאורגזמה נרתיקית (פחות משליש מהנשים). בשורה תחתונה – הנושא התקבל על ידי גברים שרוצים להאמין שנשות העולם תלויות אך ורק באיבר מינם, ולא אנו לא פמיניסטים - אנו רק מציינים את העובדות וגבר שרוצה לספק את בת זוגו באמת צריך להכיר בנתונים האלו.

תודות לטכנולוגיה המתקדמת של ימינו ניתן להגדיל את הסיכויים של בת הזוג להגיע לאורגזמה. איך? באמצעות ויברטור כפול.

נא להכיר את החבר – מאלץ אורגזמה (בבקשה השאירו את האגו בחוץ)

צעצוע מין משובח במיוחד הוא מאלץ האורגזמה, מדובר על ויברטור בצורה של פין. ברוב המקרים הוא מגיע עם ראש ואצבע שרוטטים במהירויות שונות.

מאלץ האורגזמה יוצר עבור נשים והייחוד שלו הוא שהוא כולל מעין אצבע שמגרה את הדגדגן. הצעצוע עשוי לכלול שתי אנטנות שדומות לאוזניים של שפן שיוצרות את הגירוי וכפי שציינו - גירוי הדגדגן מגדיל את הסיכוי של האשה להגיע לאורגזמה המיוחלת. ברוב המקרים יהיה הצעצוע עשוי מגומי, לטקס, חומר שדומה לג'ל או סיליקון (ניתן לרכוש גם מאלצי אורגזמה מחוספסים ופחות נעימים כמו למשל: פלסטיק או מתכת). מומלץ לרכוש מאלץ אורגזמה שעשוי מסיליקון משום שהוא קל לניקוי ולא נקבובי כך שהוא לא סופג בקטריות. כמו כן, הסיליקון לא מכיל ריח.

 

כל כך קל לשפר את חיי המין

אם אתם מעוניינים לשפר את חיי המין שלכם ולאפשר לשניכם להגיע לאורגזמות נפלאות מומלץ עבורכם לרכוש את הצעצוע האיכותי והמתקדם בכל חנות צעצועי מין המועדפת עליכם.