נקודת ה-G היא כבר אינה מיתוס, לפי כל הידע שלנו כיום על מבנה איברי המין אצל נשים וגברים. אצל נשים היא נמצא בעומק הנרתיק ואצל גברים היא נמצאת בעומק ליד בלוטת הערמונית, (פרוסטטה). ברוב המקרים אפשר לגעת בה רק בחדירה מאחור, אבל אפשר גם לגרות אותה באמצעות מגע מבחוץ באזור החיץ מאחורי האשכים, הנקרא פירינאום. לא כל הגברים יכולים ורוצים לחוש אותה בדיוק בגלל מיקומה, משום שהם חוששים מהקישור האוטומטי ליחסי המין של הומואים בלבד. בכך הם מסתפקים רק בחצי מהחוויה הארוטית ומחמיצים אורגזמות מטלטלות, לפי מה שגברים מספרים. הסיבה לעוצמת האורגזמה העוצמתית היא ריבוי העצבים באזור הרגיש שמגביר פי כמה כל גירוי וגמירה.

--

להתגבר על החשש בדרך לעונג

היום יש לא מעט גברים שפתוחים לרעיון יותר ואינם חוששים מפגיעה בגבריות הסטרייטית שלהם, והם בהחלט מוכנים לחוות זאת עם האישה הנכונה שיודעת לעשות זאת מבלי לגרום לפגיעה פנימית. מי שעדיין חושש מחדירה יכול להסתפק בעיסוי של הפירינאום מבחוץ, תוך לחיצת אגרוף של האישה או בעזרת הצמדת ויברטור שאותו לוחצים בנקודה זו. אם הגבר מרגיש את הגירוי אפשר גם להפעיל את הוויברטור להגברת העונג והגירוי.

להתנסות עם פלאג אנאלי רוטט

למה להגיע לנקודת ה-G של הגבר ואיך?

כאמור, נקודת ה-G היא למעשה מוקד עונג נוסף שבו אפשר לקבל אורגזמה מבלי לגעת כלל באיבר המין הגברי. בדיוק כמו אצל אישה שגומרת ממגע בנקודת ה-G שלה מבלי לגעת כלל בחלק החיצוני של הדגדגן. אורגזמה זו נחשבת לעוצמתית במיוחד אבל כמו כל חדירה היא מחייבת זהירות רבה וניסיון, גם כדי להצליח להגמיר את הגבר נכון מבלי להכאיב לו וגם לא לגרום לפגיעה פנימית ולחץ על הפרוסטטה.

להתנסות עם מעסה פרוסטטה

כיצד מגיעים לנקודת ה-G של הגבר?

לנקודת ה-G  מגיעים בזהירות, באצבעות נקיות וללא ציפורניים ארוכות. אם משתמשים בפלאג אנאלי או ויברטור או כל אמצעי אחר, השתמשו בגודל מתאים ולא גדול במיוחד לפעם הראשונה, עד שתלמדו את השיטה, את המרחק של הנקודה שלכם ואת הדרך לשם. האיבר הפנימי אינו ישר אלא מפותל, ויש להכיר את הזווית שנוחה לכם גם לישיבה או שכיבה כדי להגיע ישירות ומבלי לפגוע בדפנות או בפרוסטטה. הנקודה נמצאת בדרך כלל כ-4-5 ס"מ פנימה. מרגע שמגיעים לנקודה מתחיל הגירוי שלה ויש ללמוד את הקצב שמתאים לכם עד קבלת האורגזמה. בכל מקרה, יש לזכור שכל עיסוי פנימי כזה מחייב זהירות למרות ההתלהבות והתלהטות היצרים. מומלץ להשתמש בחומר סיכוך שמבוסס אך ורק על מים ובשום פנים ואופן לא שמנוני. הסיבה היא שחומר הסיכוך על בסיס מים נספג והחומר השמנוני מופרש אחר כך וגורם לאי נעימות. האורגזמה במקום רגיש זה נחשבת מהירה יותר אבל קצב העיסוי והגירוי משתנה אצל כל אחד ולכן פשוט נסו ותיהנו.