בניגוד למחשבות של רבים מאתנו, בזמן ההיריון יכולות להיות תקופות מרגשות מבחינה מינית. "הזמנים הטובים" בהם החשק המיני עולה והעייפות פוחתת מתרחשים במהלך השליש השני.

חלק מהזוגות חוששים לקיים יחסי מין במהלך ההיריון אך במידה והוא עובר באופן תקין והרופא לא מנע קיום יחסי מין הרי שמדובר על פעילות מבורכת שאינה פוגעת בעובר משום שמי השפיר והשרירים של הבטן והרחם מגנים עליו. כמו כן, אין כל שינוי בקצב ליבו.

 מבחינת השבועות מתקיימת "תקופת האושר" מהשבועות 16 – 28, בזמן זה ניתן לבצע כל תנוחה ואף ליהנות מאורגזמות חזקות במיוחד בשל אספקת הדם הרבה לאזור. כמובן שלאורך כל ההיריון צריך בן הזוג לנהוג בעדינות רבה יותר, לסייע בחיזוק דימוי הגוף של בת הזוג, לתמוך ולהעניק הרבה חום.

דירוג:
73%
מחיר רגיל ‏399.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪

 

אם את בהיריון ומעוניינת לדעת אילו תנוחות סקס מומלצות עבורכם, נוכל להמליץ לך על 5 תנוחות אפשריות.

5 תנוחות מומלצות במהלך ההיריון

1. תנוחת ישיבה – מומלץ להשתמש בכיסא גבוה או שרפרף עליו תטפסי, את כל השאר השאירי לגבר שלך, אחרי הכל – את צריכה לנוח.

2. דוגי סטייל – את הדוגי סטייל את וודאי מכירה ועצם העובדה שהתנוחה קיימת בטבע, לא מזיקה לנשים עם כאבי גב ולא מפעילה לחצים על הבטן בתוספת האפשרות לענג את הדגדגן הופכת אותה לתנוחה טובה במיוחד.

דירוג:
100%
‏369.00 ₪

מג'יק וונד - הוויברטור האידיאלי לנשים שאוהבות עצמה

לחץ כאן לפרטים נוספים

3. רד עלה עלה ורד – נדנדה סקסית יכולה להיות רכישה משתלמת והיא מתאימה לזוגות נועזים ויצירתיים. יש לתלות את הנדנדה באופן בטיחותי באמצעות וו. הנדנדה תומכת ומפחיתה את כובד המשקל. תוכלי לשכב על הנדנדה, לפסק רגליים תוך נדנוד ולבצע מגוון תנוחות.

4. את למעלה – כשאת למעלה את יכולה לקבוע את הקצב ולא מופעל שום לחץ על הבטן, מעבר לזאת, בן הזוג שלך יהיה שמח.

5. תנוחת כפיות – את תנוחת הכפיות ניתן לבצע בישיבה, עמידה ושכיבה. הרמת הרגל מעל רגלו של בן הזוג תקל על החדירה. יתרון משמעותי של תנוחת הכפיות הוא שתוכלי לענג את הדגדגן.

 

דירוג:
93%
‏349.00 ₪

לנשים מולטי אורגזמיות שיודעות מה הן רוצות

לחץ כאן לפרטים נוספים

כמה המלצות שיסייעו לכם בתקופת ההיריון

קיום יחסי מין במהלך ההיריון הוא פעילות חיונית שמחזקת את האינטימיות ותקל על המשך קיום יחסי מין לאחר הלידה. המלצה שלנו היא לנצל את העובדה שיש ברשותך הרבה כריות, ביניהן: כריות הנקה שרכשתם מבעוד מועד, כרית אורטופדית, כריות רכות ונוחות או כל כרית אחרת שמסייעת בתקופת ההיריון. הכריות יאפשרו לכם לבצע את התנוחות בנוחות – למשל, להניח את הכרית מתחת לאגן, להניח כרית שתתמוך בצוואר ועוד שפע אפשרויות. בנוגע ליובש בנרתיק – דבר שקורה לנשים רבות במהלך ההיריון - תוכלי להשתמש בחומר סיכה שמבוסס על מים ואינו מכיל קוטל זרע שעלול לגרום לצריבות. חומרי סיכה שמבוססים על מים ימנעו זיהומים שהם הדבר האחרון שאת צריכה בתקופה זו ובכל תקופה אחרת.

בהצלחה לשניכם!

 עוד באתר