צעצועים ואביזרי מין לשדרוג הזוגיות

כולנו התחנכנו על ברכיה של הוליווד ששידרה לנו שמין קורה בעיקר בתנוחה מיסיונרית, שהוא תמיד לנצח יהיה אנלוגי ולא דיגיטלי. הוליווד לימדה אותנו שכל הנשים היפות בסרטים גומרות ממספר ספור של חדירות, תוך כדי מבטים עמוקים בעיניו של הגבר. הגבר המסוקס תמיד זקוף ומוכן לכבוש אותה באהבתו. מתאים בשלמות את האורגזמה שלו לאורגזמה שלה. המיתוס הזה אולי נראה טוב על המרקע אבל במציאות יש המון תסכול וחוסר תיאום סביב מין. נשים מתקשות להגיע לאורגזמה, גברים מתקשים להתקשות, להבין מה נשים רוצות ולהחזיק לאורך זמן, גם בהעדר בעיה תפקודית כלשהי, עם הזמן המין נעשה בנאלי, משעמם, המשיכה יורדת במקום להתחזק. המתח בבית עולה, נוצרות תחושות של תסכול וחוסר סבלנות זה כלפי זו.

זוגות רבים פונים לאנשי מקצוע בתקווה למצוא מזור לדעיכה. יש לא מעט יועצים מיןולוגים ועצות טובות ברשת ובמציאות. זוגות אחרים מפסיקים לשכב עם השנים ומחליפים את התשוקה בחברות ושותפות, זה עצוב אבל גם זה קורה. חלק מחליטים לפתוח את הקשר לפרטנרים מינים נוספים, אחרים נוסעים לנופש למקומות קסומים, מצליחים להשתחרר קצת וליהנות אבל במהרה מגלים שארזו איתם במזוודה את התסכול מהמין וחוסר הסיפוק. 

יש הרבה מבוכה וחוסר הבנה סביב הנושא, אולי הגיע הזמן לפתוח את זה ולחפש פתרונות. יש משהו פשוט ופרקטי שיכול לגמרי לשדרג את חיי המין שלכם. הוא זול יותר ופחות מחייב מטיפול, לא דורש התערבות של אנשי מקצוע ופשוט ליישום. נתייחס לפתרון הנ"ל בשם הכולל "אביזרי מין". כשאני אומרת אביזרי מין אני לא מתכוונת רק לוויברטורים ודילדואים למיניהם. אביזרי מין הם תחום רחב שמציע שדרוגים ושיפורים לכל חוויה מינית זוגית או אישית. נעשו אינסוף מחקרים בתחום, אביזרים מסוימים הומצאו על ידי מיןולוגים כדי לענות על צרכים שונים. יש אביזרים שיתאימו לכם יותר וכאלו שפחות תתחברו אליהם כך או כך כדאי לנסות.

אז תכלס – מה עושים ?

לפני שניגשים למין, אביזרים, יועצים וכו'. חשוב לדבר על זה. גם אם התחושות של התסכול וחוסר הסיפוק מהמצב הנוכחי, חזקות בעיקר אצל אחד מבני הזוג, חשוב להוציא את התחושות לאור, לשתף בכנות בלי להאשים אף צד. אם הצלחתם להסביר את עצמכם ויש הסכמה מצד בן או בת הזוג אפשר לגשת לפתרונות. אפשרות נוספת היא לקנות הפתעה מיוחדת מחנות מין.

מה בתפריט?

מוצרי אווירה

אווירה היא 50 אחוז מהמין. גם אם עד עכשיו ההשקעה הכי גדולה שלכם הייתה נר וחוטיני בדולר, שהגיע חודשיים אחרי שהזמנתם אותו, אף פעם לא מאוחר מדיי להראות כמה בן או בת הזוג חשובים לכם, דרך הכנה של מרחב אינטימי ועוטף שיעשה חשק להעמיק את החוויה המינית שלכם. השקיעו בתאורה נעימה, פזרו בחדר נרות ופרחים (לא חייבים להשקיע בזרי ענק מספיק לפזר כמה עלי כותרת צבעוניים על הסדינים שלכם). השקיעו בניחוחות משכרים במבער שמנים. רכשו יחד הלבשה תחתונה – כן, תתפלאו יש גם דבר כזה הלבשה תחתונה גברית  - שתגרה את החושים שלכם. אפשר לשים בחדר בקבוק מים קרים ופירות מתוקים שעושים חשק כמו: תותים דובדבנים ופסיפלורה. רכשו שמן עיסוי מתחמם ופנקו את בן או בת הזוג בעיסוי.

אביזרים שהם בעצם מוצרי אווירה :

כיסויי עיניים - שיעמיקו את התחושות של הגוף, נסו 69 עם כיסויי עיניים – זה להיט.

אזיקים רכים לצמצום התנועה ותחושה של חוסר אונים מתוק.

נוצות דיגדוגים – אין כאן מה לפרט כולם מבינים במה מדובר

הלבשה תחתונה מיןית – תעופו על עצמכם ! לא רק בסטים סקסיים, אלא ממש תבחרו דמויות שבא לכם לשחק ותתלבשו בהתאם.

ספנקרים עדינים – משמעת לטוסיקים שובבים של ילדות חצופות.

רוטטים זוגיים

בוא נשבור את רגע את המיתוס שאומר שוויברטורים זה משהו אישי ולא תענוג זוגי. אני שמחה לחדש לכם ולספר לכם על הוויברטור הזוגי ועל החבר הקטן שלו ,הרוקט פוקט. הוויברטור הזוגי מיועד לגירוי הדגדגן וחדירה יחד עם איבר המין של הגבר. הצורה שלו מותאמת בשלמות למבנה איבר המין הנשי והגברי. הוא רוטט בעוצמה על הדגדגן, על החלק הפנימי אחורי של הדגדגן ועל איבר המין של הגבר. מאין מגמיר מקצוען שכזה. סביר שאחרי שתנסו אתם תתמכרו לעוצמה האדירה של שילוב האורגזמות. אביזר מושלם שנותן בפעולה אחת: אורגזמה דגדגנית, אורגזמה מנקודת הג'י של האישה ואורגזמה מחדירה.

הרוקט פוקט הוא הדרך הכי מהירה ליצור גירוי ועוררות מינית. הרוקט יכול להשתלב נהדר יחד עם חדירה, גם אם מדובר בחדירה עדינה או פשוט להיכנס ולשהות בפנים בתנועות קטנות. הרוקט יצור גירוי חזק מאוד על הדגדגן ויגביר את הרגישות בפנים הנרתיק. יש כל מיני סוגים וכל מיני מחירים. מומלץ תמיד לבחור משהו מטווח האמצע של המחירים. רצוי אחד שעשוי מסיליקון היפואלרגני ואם בא לכם לחסוך בטריות ולתרום את השנקל שלכם לכדור הארץ, קנו אחד שנטען בUSB.

 עזר כנגדו

אם גם אתה מתקשה להחזיק בסיבוב הראשון, נאלץ להגר עם המחשבה שלך למחוזות לא מגרים בעליל. אולי אתה פשוט צריך טבעת ? לא מדובר בטבעת נישואין ,אלא בטבעת סיליקון או מתכת לאיבר המין. הטבעת מחזיקה בתוכה את חבילת היוקרה שלך, שומרת על זקפה מפוארת ויציבה. משהה את הגמירה שלך. יש טבעות עם רטט וגם עם ארנבון דגדגני קטן, שיוסיף להנאה של בת הזוג שלך. חוץ מהטבעת יש כל מיני ג'לים וספריי להשהיה. בכנות שום דבר מאלו לא יחליף תרגול פיזי  לחיזוק שרירי רצפת האגן אבל זו בהחלט תוספת מעניינת למין ומקום טוב להתחיל ממנו תנועה של שיפור. המחיר לרוב הוגן ומתאים לכולם. בקיצור שווה לנסות.

עוד מוצר ששווה לבדוק הוא משאבה להגדלת איבר המין והזקפה.

BDSM לכולם

אביזרי הבדס"מ הוא תחום רחב מאוד, שמושך אליו זוגות שאוהבים או רוצים להתנסות במשחקי שליטה. נסו להוסיף בעדינות ובהדרגה אביזרי ריסון – יש מבחר ענק. רצוי להתחיל מדברים נוחים וקלים ולעלות בהקשבה ובאיטיות לאביזרים מקצועיים יותר. אפשר לבחור בסט קיים מהחנות, או להרכיב בעצמכם סט שיכול בתוכו אביזרי ריסון: חבלים, אזיקים, כיסוי עיניים, גאג, רתמה, קולר ורצועה. יחד עם צעצועי כאב: ספנקר, שוט, גלגל כאב, מצבטי פטמות וכו'. 

אפשר לשלב בתוך הבדס"מ את התחום האנאלי : פלאגים בכל הצורות הגדלים והצבעים שימלאו אותה מאחור בזמן החדירה, דילדואים מיוחדים שמותאמים בצורתם לחדירה אנאלית, לכל הזוגות והנשים שרוצים להגשים את חלום השלישיה וDP מבלי להכניס פרטנר אנושי שלישי למיטה, חרוזים אנאליים לגירוי מטריף.

מוצרים למשקיענים

מגי'ק וונד : המלך הרוטט הבלתי מעורער של כל הוויברטורים והרוקטים. רוב הסרטונים שראיתי ברשת על המוצר הסתיימו בהשפרצה נשית, שגרמה לפה שלי להיפתח בתדהמה ולהכריז בקול שזה המוצר הבא שאני קונה עבורי ועבור אהוב ליבי. אם אתה רוצה לראות אותה מאבדת שליטה, נוטפת, רועדת מעונג, המג'יק וונד הוא האביזר שלכם.

 

 

נדנדת תנוחות : המצאה גאונית לזוגות. הנדנדה מאפשרת גם לאקרובטים גמישים וגם לבטטות ספה מלאי תשוקה לחוות שלל תנוחות שאין מצב לעשות אותן בלי הנדנדה. אתה אוהב את זה בדוגי והיא מעדיפה כשאתה מעליה ואולי לפעמים 69. זה כייף ומגניב אבל תכלס, כמה שנים אפשר לעשות שוב ושוב את אותן התנוחות?! פנקו את עצמכם בנדנדת אהבה ותהפכו את המין שלכם למשחק מרגש ומגוון.

 

לפעמים רכישה של מתנה קטנה בחנות מין יכולה לפתוח לכם עולם חדש. שווה לקפוץ, לראות, להרגיש, להתייעץ יחד ולבחור עבורכם את מה שיענה בשלמות על הצרכים שלכם.

בואו לבקר אצלנו