למרות שתמיד אומרים שתחושת הסקסיות ושהביטחון העצמי צריכים להגיע מבפנים גם לך – בן הזוג יש תפקיד בעניין ומספר פעולות פשוטות יוכלו לגרום לאשה שלך להרגיש סקסית, יפה ואהובה. כדי לגרום לבת הזוג שלך להרגיש סקסית יהיה עליך לפעול גם מחוץ לכותלי המיטה – כן – גם בבוקר בזמן שאתה שותה את הקפה שלך והשיער שלך נראה כאילו זה עתה חושמלת, גם באמצע היום כשאתה נמצא בהפסקת צהריים וגם כשאתה חוזר הביתה בערב. יש הרבה דרכים שיוכלו לגרום לבת הזוג שלך להרגיש סקסית. נציין 6 דרכים יעילות ונזכיר שיש לבצע את הפעולות מכל הלב – אחרת עדיף שלא לעשות כלום.

6 דרכים שיגרמו לבת הזוג שלך להרגיש על גג העולם

1. שלוט במבטיך – סביר להניח שהיית עד למצב הבא: זוג הולך ברחוב, אפילו מחזיק יד ביד כשלפתע חולפת על פניו בחורה יפה וחטובה. ברגעים אלו ממש בן הזוג שאוחז בידה של אהובתו שוכח מיהו, מהו ומהי תעודת הזהות שלו ובוחן את הבחורה מכף רגל ועד ראש. איך זה גורם לבת הזוג שלו להרגיש? בקצרה – לא משהו! כשאתה הולך עם בת זוגך היה קשוב אליה, אתה יכול להביט על נשים אחרות (אתה לא בבית הכלא) אך דאג לכך שהמבט יהיה מעודן ולא חודר לב וכליות. אל בת זוגך הבט באהבה, התמקד בה, חבק אותה וקח את ידה בכל עת.

2. מגע פרטי וציבורי – חבק ונשק את בת זוגך גם כשאתם לבד וגם כשאתם נמצאים בחברה. אין זה אומר שאתם צריכים להגיע למצב בו הסובבים מייעצים לכם לקחת חדר אך ליטוף, נשיקה קטנה ולחישת משפט אישי ומצחיק יתרמו לה ויגרמו לה להרגיש שאתה אוהב אותה וגאה בה.

3. קנה לה מתנה – כן זה נדוש אבל מה לעשות –זה עובד. המתנה יכולה להיות: הלבשה סקסית, דובי, פרחים, שוקולד, צעצועי מין, הזמנה להצגה, מכתב יפה או כל דבר אחר (ממש לא צריך להיות יקר) שישמח אותה ויגרום לה להרגיש שאתה חושב עליה. אגב – אפשר לתת את המתנה גם ללא סיבה - לא צריך לחכות לאחד מהימים בהם "נהוג לקנות מתנות", לפעמים מתנה שניתנת סתם כך ללא סיבה היא המתנה שהכי כיף לקבל.

4. קבע לכם דייט – נסה לצאת איתה לפחות פעם בשבוע – שבועיים ולבלות זמן איכות. תוכלו ללכת למסעדה או בית קפה, תוכלו לצאת לסרט, באולינג או הצגה, תוכלו ללכת להופעה של זמר שהיא אוהבת או לבצע כל פעילות אחרת.

5. עשה לה מסאג' – מסאג' הוא דרך מצוינת להביע תשוקה ולתרום לתחושת הביחד. תוכל לקנות שמן ריחני או קרם איכותי, להוסיף מוסיקה מרגיעה ולהעניק לבת הזוג מסאג' מפנק וסקסי.

6. דבר אליה  - למילים יש כוח עצום וחשוב לדעת איך להשתמש בהן. "כמה שאת יפה היום", "את ממש סקסית", "את משגעת אותי עם המבט הזה" ומשפטים מסוג זה (אנחנו סומכים עלייך) יגרמו לבת הזוג להרגיש סקסית ומחוזרת.

שיהיה לך בהצלחה!