לפעמים גוף האשה לא מייצר חומר סיכוך טבעי גם כשהיא מגורה מינית, המחסור בחומר הסיכוך עשוי לגרום לכאבים במהלך החדירה. היובש בנרתיק יכול להיות תוצאה של שינויים בהורמונים, צריכת תרופות, לחצים או גיל האשה וכמובן כאשר רוצים לעשות סקס מהר ללא הכנות ממושכות. זוגות המעוניינים להתנסות בסקס אנאלי יהנו מאוד משימוש מחומר סיכה שיאפשר חדירה רכה ונעימה ללא כאב . שימוש בחומר סיכה מומלץ במיוחד כאשר מצרפים אביזרי מין שונים למיטה.באמצעות שימוש בחומרי סיכה תוכלי לקיים יחסי מין ללא חששות ודאגות ועם הנאה מלאה. תודות למבחר הנרחב של חומרי הסיכה תוכלי לבחור בסוג המועדף עלייך ואף בג'לים שמכילים ריחות, טמפרטורות וטעמים.

סוגי חומרי הסיכה - מה השוק מציע לאוהבים?

כפי שציינו – השוק מציע מגוון חומרי סיכה. נציין את החומרים המרכזיים:

1. חומר סיכה שמבוסס על מים – ברוב המקרים לא יגרמו חומרי סיכה שמבוססים על מים לגירויים ולא יזיקו לקונדום. החיסרון של החומרים האלו הוא שהם מתייבשים במהירות ולכן צריך להשתמש בהם בתדירות גבוהה יותר. חלק מהחומרים מכילים גליצרין כך שאם את סובלת מרגישות רצוי שתבחרי בחומר אחר.

2. חומר סיכה שמבוסס על שמן – חומרי סיכה שמבוססים על שמן נחשבים לפחות בטוחים משום שהם מאוד מחליקים. מעבר לזאת, החומרים עשויים להכתים את המצעים והבגדים והם מזיקים לצעצועי מין שעשויים מלטקס.

3. חומר סיכה שמבוסס על סיליקון – חומרי סיכה שמבוססים על סיליקון מחזיקים מעמד לזמן רב אך אם משתמשים בהם הרבה זמן הם עלולים לגרום לגירויים. כמו כן, יהיה קשה להסיר אותם ולא רצוי להשתמש בהם יחד עם צעצועי מין שעשויים מסיליקון. כן ניתן להשתמש בצעצועי מין ובאמצעי מניעה שמבוססים על לטקס.

4. חומר סיכה שמבוסס על פטרוליום – חומרי סיכה שמבוססים על פטרוליום עלולים להזיק לאביזרים שעשויים מלטקס – דבר שעלול לגרום להדבקות במחלות מין. כמו כן, עלול חומר הסיכה להוביל לדלקות וגינליות.

אז איך לבחור בחומר הסיכה המתאים?

כפי שציינו - באמצעות חומר סיכה מתאים ניתן להתגבר על בעיות של יובש בנרתיק, כאן עולה השאלה – "איך לבחור בחומר המתאים?", מיד נציין כמה טיפים יעילים שיעזרו לך לבחור בחומר המתאים ביותר.

למוצרים

 

 

איך תבחרי חומר סיכה שמתאים לך?

1. בדיקת רגישות – בדקי מה מכילים חומרי הסיכה וודאי שאת לא רגישה למרכיבים. אם גילית שחומר כלשהו מכיל מרכיב בעייתי – אל תרכשי אותו.

2. נסי דוגמיות – נסי להשתמש בדוגמיות של כמה חומרים ובדקי את ההשפעה שלהם. בצעי את הבדיקה כשאת לבד ונסי להבין מהי הכמות שמתאימה לך וכיצד החומר גורם לך להרגיש.

3. ערכי השוואת מחירים – בחרי בחומר סיכה שמתאים לתקציב שלך אך אל תתפשרי על חומר זול יותר שעלול להזיק לך.

ועכשיו כששניכם כאן נעניק לכם עוד כמה המלצות

לאחר שבחרת את חומר הסיכה שעונה על צרכייך תוכלי להתחיל להשתמש בו עם בן זוגך. לפניכם 3 המלצות שעשויות לסייע לכם במהלך השימוש:

* מרחו את החומר על פתח הנרתיק ועל הפין. היזהרו שלא למרוח את החומר באופן מכאני, על המריחה להתבצע בצורה אינטימית ונעימה.

* בדקו את תאריך התפוגה של החומר וזכרו שתאריך התפוגה חל על אריזות סגורות. לאחר שתפתחו את הבקבוק יהיה עליכם להקפיד לסגור אותו. אין להשתמש בחומר שאינו בתוקף משום שהשימוש עלול ליצור גירויים.

* רצוי למרוח את חומר הסיכה לפני חדירה אנאלית משום שהאזור של פי הטבעת לא מייצר חומר סיכוך והדבר עלול לגרום לכאבים בחדירה. חומר הסיכה המתאים ביותר לפעולה זו הוא חומר שמבוסס על סיליקון.

בהצלחה!