הבית שלכם יכול להיות הרפתקני הרבה יותר ממה שחשבתם. בין חדר הכביסה לגג הבניין יש שפע של לוקיישנים המציעים סקס פרוע וקינקי במיוחד שלא מצריך אתכם להרחיק לכת. הרדיוס הקרוב לספה בסלון טומן בחובו שטחים פראיים שרק מחכים שתכבשו אותם.

 

עם קצת דמיון ומעט תעוזה, תוכלו להפוך את המקום הכי שיגרתי בחייכם - לממש לא שיגרתי והעונג המתלווה לכך יעשיר את חיי המין שלכם, יספק לכם אורגזמות אינטנסיביות ויעשה לכם חשק לעוד ועוד.

אז איפה להתחיל?

על השיש במטבח

נגיד והיום תור בת-זוגך לשטוף כלים. אתה מביט בה משפשפת, כשהחזה שלה נע ונד ביחד עם ידה והישבן שלה מביט בך, מתחנן אליך שתחפון אותו.

 

זה השלב שאתה תופס אותה, מושיב אותה על השיש בסמוך למכונת האספרסו, מפשק את רגליה, קורע ממנה את התחתונים וחודר אליה כמו שרק אתה יודע. הכלים יחכו.

 

אתה יכול גם להפתיע אותה מאחור, להרים את שמלתה, לפשק את ישבנה וללקק אותו. תחדיר לה דילדו קריסטל קריר בזמן שהיא שוטפת כלים, נראה כמה זמן היא תצליח להחזיק מעמד לפני שהיא תתכופף ותתחנן אליך שתחדור אליה.

היא תתרגש מהמחווה הספונטנית ותידלק מעוצמת התשוקה שלך. גבר שנדלק רק מלהביט בבת-זוגו שוטפת כלים הוא מדליק בפני עצמו.

 

בשירותים

אם בא לכם להרגיש סליזיים כמו במועדון, רק בלי הכלמידיה, השירותים הביתיים שלכם הם לוקיישן מושלם לסקס חייתי ומלוכלך.

 

אתה יכול לשבת על האסלה ולהזמין אותה לשבת עליך עם פניה לכיוונך. תפוס בגבה ותן לה לרכב עליך כשהיא מתענגת על האיבר שלך.

 

עכשיו זה הזמן להחליף תנוחה ושהיא תסתובב עם גבה אליך כשהיא ממשיכה לרכב עליך, רק הפוך. בתנוחה הזאת, הגבר יכול להושיט את ידו בקלות ולשחק עם הדגדגן של זוגתו באופן ידני או בעזרת רוקט פוקט.

דירוג:
95%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏69.00 ₪

ויברטור רוקט פוקט עם ארבעה ראשים מתחלפים. אל תתני למתוק הקטן הזה לבלבל אותך. מתחת למראה התמים של הויברטור הזה מסתתר מנוע רב עוצמה שיפתיע אותך בכמויות העונג שיעניק לך. עיצוב חדשני הייטקי של הויברטור הקלאסי. קטן מימדים - איתך בכל מקום לרגעים נעימים ומשחררים. שקט להפעלה - ניתן להשתמש בו בכל מקום ארבעה ראשים לגיוון בתחושה לפי הרגשתך ומצב הרוח.

לחץ כאן לפרטים נוספים

אם אתם מייעדים את התנוחה הזאת לחדירה אנאלית, מומלץ שתחדיר לה ביצי רטט לנרתיק בזמן האקט. מפה הדרך לאורגזמה רטובה מובטחת.

 

על מכונת הכביסה

מכונת כביסה היא מקור נפלא למקסום הויברציות והרטטים בגופכם.

 

לאחר שאתם מפרידים בין הלבן לצבעוני ומפעילים את מכונת הכביסה, פשטו גם את הבגדים שעליכם. את יכולה לשבת על המכונה בזמן שאתה מבצע בה מין אוראלי איטי ורטוב.

 

תגביר את הקצב לאט, לאט ביחד עם המכונה וכשהרגע ירגיש נכון, תחדור אליה כשכוחך במותניך ואונך באיברך.

ואז, בדיוק לפני שאתם מגיעים לפיק, המכונה תעבור למצב סחיטה ותוציא מכם גניחות עוצמתיות והתנשפויות מהירות כשכל גופכם מיוזע מרוב הנאה.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏179.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪

להשגת האילוף האולטימטיבי ולהנאה מכאב מתגבר ומתגבר.

לחץ כאן לפרטים נוספים

בחדר המדרגות

סקס בחדר המדרגות הוא לאמיצים מביניכם שאוהבים את הריגוש והאדרנלין הטמונים בחשש שמישהו חלילה יעלה או ירד במדרגות ויתפוס אתכם בשעת מעשה.

 

המדרגות מאפשרות מגוון תנוחות לחדירה אחורית או קדמית. וההד, הו, ההד של הגניחות שלכם רק יגביר את הליבידו ויעצים את הגמירה.

 

עם כל הכיף שבעניין, עדיין עדיף להימנע ממפגש לא מתוכנן עם שכן נרגן. על כן הקפידו על ביגוד מלא בשעת האקט. עם שמלה או חצאית ללא תחתונים אפשר יהיה לקום במהרה כאשר ההתנשפויות שלכם מתורצות כביכול במאמץ הכרוך בעלייה במדרגות. מקסימום יחשבו שאתם לא בכושר.

 

על גג הבניין

אם אתם גרים בבניין עם גג, הגיע הזמן שתנצלו אותו לחשקים המיניים שלכם.

 

אם הגג אינו מצויד בריהוט נוח, דאגו למזרון או אפילו מחצלת. התייחסו לגג כאילו אתם בצימר – פתחו בקבוק יין או בירה, שימו מוסיקה ופשטו את בגדיכם תחת השמיים.

 

אתם יכולים לבצע את זממכם באור מלא תחת שמש קייצית או בלילה בליווי של נרות לבנדר ארומטיים. כך או כך, לכל שעה ביום יש את היתרונות שלה.

דירוג:
92%
מחיר רגיל ‏249.00 ₪ מחיר מבצע ‏189.00 ₪

סט קשירות אידיאלי למיטה. סט הקשירות מבטיח הנאה מלאה מכל מיטה ויכול לרתק את הפרטנר שלכם במגווון תנוחות להנאה ועונג מקסימליים עבור שני בני הזוג.

לחץ כאן לפרטים נוספים

הביאו עמכם שפע של צעצועי מין איכותיים שרכשתם בחנות מין מהימנה ותתענגו על משחק מקדים ארוך ומענג. קשירות גם מתקבלות בשמחה.

 

בחצר

זה הזמן להוציא את האוהל שלא השתמשתם בו מאז בומבמלה 2008 ולצאת אל המרחבים שבחצר ביתכם.

 

לא תצטרכו מפה ולא כישורי ניווט. אפילו על סנדוויץ' מהבית אפשר לוותר. ואז, בין הפיקוס לבין הגרניום, תתחברו לחיה הפנימית שבכם ותטרפו אחד את השניה. זה הולך להיות הטיול הכי טוב שהיה לכם בשנים האחרונות.