אביזרי מין באינטרנט – פרטיות זה שם המשחק

בעבר, לא הייתה לנו ברירה וכדי לרכוש מוצר מין היינו צריכים לגשת אל אחת מרשימת חנויות הסקס, לחשוש ממפגש לא נעים עם מכר או קרוב משפחה ולשוחח עם המוכר – אדם זר שממש לא מתחשק לנו לערב בחיינו האינטימיים.

לשמחתנו, היום השתנו הדברים וניתן לרכוש מגוון אביזרי מין באינטרנט, לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לנו בנוגע לגדלים, צבעים, חומרים ומחירים ולקבל משלוח דיסקרטי עד הבית, כך שגם השכנה המציצנית לא תדע מה יש בתוך השקית הרגילה למראה.

 כל היתרונות הללו גורמים לאנשים רבים לרכוש את אביזרי המין ישירות מאתרי האינטרנט ולבצע את ההזמנה בזמנם הפרטי ובדיסקרטיות מלאה. אך כיצד בוחרים את חנות הסקס הנכונה? לפניכם 6 טיפים לבחירת החנות שתסב לכם אושר.

6 טיפים לבחירת חנות סקס

להלן 6 טיפים לבחירת חנות סקס איכותית:

1. קבלת המלצות – אם אתם טיפוסים פתוחים והגעתם אל חנות הסקס מטעמי נוחות תוכלו לפנות אל אנשים שאתם מכירים ולקבל המלצות. כמו כן, תוכלו לגלוש בפורומים ולבקש המלצות וחוות דעת.

2. היצע ומידע – בחרו בחנות סקס שמציעה מגוון נרחב של מוצרים ומספקת את כל המידע הדרוש אודות האביזרים לרבות תמונות. מידע זה כולל את החומר ממנו עשוי המוצר, את מידותיו, את צבעו, האם הוא דורש סוללות, איך מנקים אותו ואת מחירו.

3. איכות השירות – רצוי לצלצל אל האתר או לצור קשר באמצעות המייל, מענה מלא ומקיף יאפשר לכם לקבל מושג על טיב החנות. כמו כן, תוכלו לבדוק תוך כמה זמן אתם מקבלים תשובה. שימו לב האם מדובר על טלפון אמיתי או על טלפון נייד. רצוי לצור קשר עם חנות בעלת טלפון אמיתי וקידומת מוכרת, הדבר מגדיל את הסיכויים לביצוע הזמנה בטוחה.

4. מחירים – חנות סקס איכותית תציע אביזרים במגוון מחירים כך שכל לקוח יוכל למצוא את האביזר שמתאים לו מבחינת איכות ותקציב. כמו כן, החנות תציע מבצעים והנחות ותעדכן אותם מידי תקופה.

5. תקנון האתר – החנות תכיל מידע על מדיניות המשלוחים, על האפשרות להחזיר מוצרים ותקפיד על דיסקרטיות מלאה (לרבות האריזה בה ימצא האביזר).

6. אבטחת מידע – חשוב לבחור בחנות שמאובטחת בשיטת הצפנה SSL – שיטה זו בטוחה ביותר. כמו כן, יש לרכוש מוצרים רק מאתר שכתובתו מתחילה ב - https:// (לא http), משמעות האות S היא שהאתר מאובטח. 

מוצרים לדוגמא שניתן לרכוש אונליין

היום, תוכלו לרכוש את כל מוצרי המין שמעניינים אתכם ישירות מאתר האינטרנט ולבצע רכישה דיסקרטית, בטוחה, בזמן הפנוי ובמחירים נוחים, אז למה אתם מחכים?

מאחלים לכם קנייה מהנה ובטוחה!