"אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה" אמרו חז"ל, ואכן יש אמת בדבריהם, החברים שמקיפים אותנו ולא רק הם – גם הבגדים שאנו בוחרות, התסרוקת שלנו, האיפור שלנו, סגנון הדיבור שלנו ועוד מגוון פרמטרים מעידים או יכולים לרמוז על אופיינו, תשוקותינו ורצונותינו.

לצד החברים, הבגדים, האיפור ושאר האלמנטים יכול גם צעצוע המין האהוב עלינו להעיד על פנים הקנקן שלנו. מסקרן? לפי דעתנו כן, הדבר מסקרן מאוד ומעניין מה פרוייד היה אומר על הנושא, אך מכיוון שהאדון המטורף - גאון כבר לא איתנו משנת 1939 ומפני שלא יצא לו להכיר את כל החידושים בעולם צעצועי המין, ננסה לענות על השאלה בעצמנו.

אז מה זה אומר עליי נו.. אני סקרנית

הדבר הראשון שאנו יכולים להסיק עלייך הוא שיש לך ראש פתוח. למה? כי את לא מפחדת להתנסות, לספק את עצמך וללמוד על עצמך. עכשיו ננסה להבין מה עוד אומר עלייך צעצוע המין שאת אוהבת במיוחד.

4 צעצועי מין ומה הם אומרים עלייך

רוקט פוקט – את אוהבת עוצמה ויודעת מה טוב לך אך עדיין שומרת על הפאסון ולא נותנת לעצמך להשתולל לגמרי. אם את יוצאת עם חברות למסיבה את זו שנוהגת וזו שמחזיקה את השיער לחברה שלך שתמיד מגזימה ויוצאת בריצה מהמועדון כדי להקיא. את מאוד פרפקציוניסטית ותמיד מקפידה לוודא שהדלת נעולה לגמרי כשאת מענגת את עצמך. אם תשאלי אותנו את יכולה להתפרע יותר אבל הכי חשוב שתיהני ונראה לנו שאת יודעת ליהנות.

ויברטור כפול – את בחורה מלאת אנרגיות שאוהבת לבצע הרבה פעולות בו זמנית והויברטור הכפול נותן לך בדיוק את מה שאת צריכה ומגרה גם את דפנות הנרתיק וגם את הדגדגן. את מאוד עצמאית ויכולה להסתדר ללא בן זוג כי את יודעת לדאוג לעצמך ומשקיעה בעצמך – בין אם מדובר על השקעה באופנה, לימודים או ויברטור משובח.

טבעת רטט זוגית – את אוהבת לעשות כל דבר ביחד ומקפידה לאכול יחד עם בן הזוג, ללכת איתו לקניות ואירועים וכמובן ליהנות יחד במהלך קיום יחסי מין, כשאת עושה דברים לבד את נהנית, אך הרבה פחות. באופן כללי את לא אוהבת להיות לבד. ההמלצה שלנו היא למצוא זמן פנוי בו את לבד בבית ולבדוק את רמות הגירוי שלך עם צעצועים נוספים וללא בן הזוג, מי יודע? אולי תגלי דברים חדשים.

נדנדת סקס – את הרפתקנית ולא ביישנית ואין לך בעיה לקיים יחסי מין באור מלא ולבצע שפע תנוחות חדשות ומרגשות. את מהבחורות האלו שיכולות ללכת לבריכה, לשבת על מיטת שיזוף ולקרוא מדריכי סקס בלי לדפוק חשבון לאף אחד, את טבעית וזורמת וטוב לך עם עצמך, אז כל מה שנותר לנו לומר לך זה: כל הכבוד.

אלו הם רק חלק משפע צעצועי המין הקיימים בשוק. אנו מקווים שעזרנו לכן להכיר את עצמכן קצת יותר טוב!