נשים רבות שגילו את כוחם של אביזרי מין מנסות לשכנע את בני זוגם להשתמש בהם. אם גם אתן נמצאות במצב כזה ולא יודעות כיצד לשכנע את אהובכם לצרף כמה חברים חדשים למיטה ננסה להציג בפניכן את נקודת המבט של הגבר החושש, לאחר שתבינו מהם החששות של הבחור תוכלו להתקדם במסע השכנוע.

את הבחור הזה מצאנו במהלך שיטוט בפורומים ואלו היו דבריו:

"אנחנו נשואים במשך 8 שנים ועד לא מזמן הייתי בטוח שהיא מרוצה מחיי המין שלנו, כן, אני מודה שלאחר לידת התאומים תדירות יחסי המין ירדה אבל לא חשבתי שהיא לא מסופקת. לפני שבועיים שכבנו במיטה ופתאום היא הושיטה יד למגירה והציגה לי ויברטור, היא מאוד רצתה שנשתמש בו והסכמתי. מאז היא מוציאה את הצעצוע בכל פעם שאנחנו שוכבים וזה מאוד מעליב אותי כי זה אומר שאני לא מספק אותה – כבר רבנו על זה והיא המשיכה לומר לי שאני כן מענג אותה אבל אני מרגיש שהיא מחליפה אותי בויברטור והיחסים שלנו מדרדרים. מה אני אמור להבין מזה?"

לאחר שהקשבתן והבנתן את הצד השני (אנו מניחים שהצלחתם להבין את פחדיו שככל הנראה זהים לפחדים של בן הזוג שלכן) מגיע השלב הבא – השלב בו אתן משכנעות את בן הזוג.

בסדר הבנו אותו, אך בכל זאת - איך לשכנע אותו?

איננו מבטיחים שתצליחו לשכנע את אהוב לבכן אך אם יש דרך לעשות זאת 5 ההסברים שלפניכן יהיו הדרך הנכונה.

5 הסברים שיסייעו לכן לשכנע את בן הזוג להשתמש באביזרי מין:

1. תפסו את בן הזוג בזמן טוב – העיתוי של השיחה עשוי להשפיע על התוצאות בצורה ניכרת, תפסו את בן הזוג בזמן שהוא רגוע ונינוח – אל תעוטו עליו כשהוא שקוע במשהו, כשהוא בדיוק נכנס הביתה מהעבודה או כשהוא רעב או עייף.

2. היו כנות בשיחה, תכננו את ההסברים מראש והיו רגועות. היזהרו שלא להעליב את הבחור – הדבר ירחיק אתכן שנות אור מהמטרה.

3. הסבירו לבן הזוג שהצעצוע לא מחליף אותו ופרגנו לו – אמרו לו שאי אפשר להשוות בין המגע של הגוף שלו, הריח שלו והחום שלו ובין אביזר מין, הבהירו לו שהצעצוע רק נועד לשפר את יחסי המין אך אין לו סיכוי להפוך לתחליף ושהוא – בן הזוג הוא הדבר האמיתי.

4. אמרו לבן הזוג שהאביזר יסייע לכן גם במשחק המקדים וגם להגיע לאורגזמה ואף ספרו לו מעט על הדגדגן וכוחו הרב – הסבירו לו שלפעמים אתן זקוקות לגירוי מסוים שאדם לא יכול לספק והדגישו – כל אדם (אמרו אפילו בצחוק – גם לא סופרמן). הסבירו לבן הזוג שאתן מרוצות מיחסי המין אך כמו כל דבר אחר - תמיד ניתן לשפר אותם ובעזרת אביזר קטן כמו למשל: ויברטור או ביצת רטט ניתן לעשות זאת ולהגביר את העונג.

5. הסבירו לגבר שסקס טוב הוא לא רק האקט עצמו – הוא גם הרצון לענג את בן או בת הזוג וכדי לעשות זאת יש להשאיר את האגו בצד. אמרו לו שההסכמה להשתמש באביזר מין תהפוך אותו למאהב קשוב וטוב יותר.

זכרו: בעת השיחה יש להיות קשובות ורגועות. שיהיה לכן בהצלחה!