סביר להניח שיצא לכם לשמוע את צמד המילים ה"תמימות": משחקי שליטה או סאדו מאזו. משחקי סאדו מאזו הם משחקים שכוללים: קשירות, שוטים, אזיקים, השפלה, כניעה ושליטה, סאדיזם ומזוכיזם.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏269.00 ₪

עוברים את הגבול עם סט קשירות לפיסוק מלא ומענג במיוחד. זה הזמן לאבד את השליטה, לענג ולהתענג ולהשתחרר ממעצורים בדרך לחויה מינית מענגת במיוחד.

לחץ כאן לפרטים נוספים

אם עד היום הבטתם על עולם הסאדו מאזו במבט ספקני ולא תמיד הבנתם את פשרו אך פתאום חל בכם שינוי והתחלתם להתעניין בנושא שהחל לתפוס את מרכז הבמה דרך המדיה – העיתונות והאינטרנט תוכלו ללמוד עליו קצת יותר ואם יבוא לכם להעז ולקפוץ אל המים.

כמו לכל משחק גם לסאדו מאזו יש כללים משלו – לקבוע את כל כללי המשחק מראש ולא לחרוג מהקווים האדומים

למרות שהמשחק כולל השפלות, סאדיזם ומזוכיזם עליו להתנהל לפי כללים ברורים ומוסכמים מראש ואת הכללים הללו אסור לחצות. כדי למנוע מצב בו אחד הצדדים ירחיק לכת ויעבור את הקווים האדומים יש להימנע מסמים ושתיית אלכוהול ולשמור על כללי בטיחות – כמו להיזהר מאש ולא לקשור את אזור הצוואר. דבר נוסף שחייב להיקבע מראש הוא מילת קוד. כשאחד מבני הזוג אומר את מילת הקוד על הפעולה להפסיק באופן מידי. חשוב מאוד לבחור במילת ביטחון נכונה - כזו שאינה מהווה חלק מהלקסיקון בו משתמשים בני הזוג כך שיהיה ניתן לדעת בוודאות שהצד שאמר אותה רוצה להפסיק.

מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪

You can leave your hat on

לחץ כאן לפרטים נוספים

אביזרי סאדו מאזו – הכירו את החברים החדשים שלכם

אם אתם מעוניינים לשחק את משחקי הסאדו מאזו חשוב שתגיעו להחלטה הזו יחד שכן המשחק חייב להיות פרי החלטה משותפת ולהתבסס על אמון, כבוד והקשבה. כדי שיהיה ניתן לקפוץ למים תצטרכו להצטייד באביזרי סאדו. תוכלו למצוא מגוון חנויות וירטואליות שמשווקות אביזרי סאדו שונים ומאפשרות ללקוחותיהן לבצע את הרכישות באתר מאובטח ואופן דיסקרטי. בין מבחר האביזרים תוכלו למצוא: מחסום פה, שוטים מגוונים, אזיקי סקס, רצועות שמתחברות לאזיקים, מצבטי פטמות, חגורת צניעות, מסיכות לעיניים, סט קשירות, קולרים ואפשרויות נוספות.

לטפס במעלה הסולם שלב אחרי שלב

עולם הסאדו מאזו מזמין את השחקנים לחוויה יוצאת דופן - חוויה מעוררת חושים, קשוחה, שוברת גבולות ומסעירה ביותר. אם החלטתם לשחק את המשחק רצוי שתתחילו בקטן כדי שלא תיבהלו מעצמכם, כדי שלא תעשו משהו שתתחרטו עליו בהמשך וכדי שתבחנו את הגבולות שלכם יחד.

מבצעי השבוע
  1. -14%
    חדש
  2. -19%
    מכונת סקס מקצועית מיוחדת
    דירוג:
    100%
    מחיר רגיל ‏3,500.00 ₪ מחיר מבצע ‏2,850.00 ₪
  3. -26%
    מכונת סקס פרימיום מקצועית אלחוטית
    Rating:
    0%
    מחיר רגיל ‏5,200.00 ₪ מחיר מבצע ‏3,850.00 ₪
  4. -17%
    חדש
    תחתוני סטרפון נוחים לשימוש BON
    Rating:
    0%
    מחיר רגיל ‏299.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

בניית האמון במהלך משחק הסאדו מאזו היא חלק מהותי ממנו שכן ללא אמון לא יהיה ניתן להפיק כל הנאה. אם תגלו שהמשחק מתאים לכם תוכלו לטפס במדרגות ולעלות שלב אך הקפידו לקיים תקשורת פתוחה ולשתף זה את זו לפני כל פעולה.