ביצים סיניות - מה זה ואיך משתמשים בהן?

ביצים שתרנגולות סיניות מטילות?

אז זהו שלא. ביצים סיניות אינן קשורות לאף תרנגולת מסין אך הן כן הומצאו במזרח ובאמצעותן חיזקו הקיסריות של סין העתיקה את השרירים של רצפת האגן.

באותם ימים היה מדובר על ביצי שנהב או ביצים שעשויות מאבן. מטרת הקיסריות הענוגות הייתה לשפר את האורגזמה, ליהנות ממנה עד גילאים מבוגרים (ביחס לאותה תקופה), להקל על הכאבים שמתלווים למחזור, לחזק את השרירים של רצפת האגן לפני לידות ולאחר לידות, להקל על לידה, להפחית את הסיכונים לצניחת רחם (מצב בו הרחם יורד לחלל הנרתיק או במקרים קיצוניים בולט מפתח הנרתיק) וכמובן – להיות המאהבות הכי טובות שניתן.

כנראה שלא צריך מיליארד סינים ולפעמים די בכמה קיסריות סיניות כדי לדעת שלא נעשתה כל טעות משום שגם היום מהווה השימוש בביצים הסיניות שנקראות גם ביצי אהבה סיניות חלק בלתי נפרד מההמלצות לשיפור חיי המין, חיזוק שרירי האגן ומניעה של דליפות שתן.

איך משתמשים בביצים הסיניות?

הביצים הסיניות של ימינו עשויות מכדורית עם חוט. בתוך הכדורית יש משקולת קטנה. יש להכניס את זוג הביצים הסיניות לנרתיק כך שהחוט יישאר בחוץ ויהיה קל להוציא אותו בתום השימוש. כדי לבצע את התרגיל יש לכווץ את שרירי הנרתיק כך שהביצים לא יפלו.

קיימים מגוון סוגים של ביצים סיניות כאשר שני הסוגים המרכזיים הם ביצים סיניות מסיליקון שמכילות משקולות פנימיות ויוצרות רטט וביצים סיניות שמחוברות זו לזו בחוט סיליקון, ביצים אלו מגיעות עם שלט שמאפשר למשתמשת לשנות את עוצמות הרטט. אם רוצים להגביר את ההנאה אפשר לשלב ויברטור.

ניתן להשתמש בביצים הסיניות בכל מקום (הן רוטטות בזמן התנועה) כאשר ההמלצה היא להשתמש בהן 3 פעמים במהלך השבוע במשך שעה או כ -  10 דקות בכל יום ועם הזמן להעלות את מספר הדקות של התרגול.

ביצים סיניות - בשבילך ובשבילו

היתרונות הרבים של הביצים הסיניות – שיפור יחסי המין ושיפור הבריאות

כפי שציינו – לביצים הסיניות יש הרבה יתרונות: היתרון הראשון הוא שבאמצעות הביצים ניתן לחזק את שרירי הנרתיק כך שאשה יכולה להיות אקטיבית יותר במהלך החדירה ולכווץ ולהרפות את השרירים באזור – דבר שמגביר את ההנאה של שני בני הזוג והיתרונות האחרים הם בריאותיים - נוסף על שיפור יחסי המין ימנע החיזוק דליפות שתן במהירות, יחזק את השרירים לפני ולאחר לידות, יקל על הכאבים שמתלווים ללידה ולמחזור, יפחית את הסיכון לצניחת רחם וישפר את ההרגשה. כל היתרונות שהזכרנו יחד עם העובדה שהשימוש מומלץ על ידי רופאי נשים הופכים את הביצים הסיניות למוצר מבוקש. חשוב לציין כי אין להשתמש בביצים הסיניות להחדרה אנאלית.