אם אתם מתעניינים באביזר המין הפופולארי ורוצים להכיר אותו קצת יותר מקרוב, המאמר הזה בשבילכם. אז קחו איזו כוס קפה, התרווחו לכם בכסא והקשיבו לסיפורו של הדילדו – כאן תוכלו לשמוע ממתי הוא קיים, מאין הגיע שמו, למה הוא עוזר, מאילו חומרים הוא עשוי ולקבל מידע נוסף שוודאי יעניין אתכם. הקפה מוכן? אתם ישובים? בואו נתחיל.

מאיפה הגעת לכאן ולמה קוראים לך ככה?

הדילדואים העתיקים התגלו לנו דרך חפירות ארכיאולוגיות והם היו עשויים מאבן, כך שככל הנראה הם מלווים את בני האדם כבר הרבה מאוד שנים. כמו כן, התגלו דילדואים בחדרים של נסיכות ומלכים. מקור השם "דילדו" יכול להיות שיבוש שחל במילה "DILETO"  שפירושה עונג באיטלקית. אפשרות נוספת היא שהמילה הגיעה מהמילים: DIL DOUL"" שפירושן פין זקור.

מה המטרה של הדילדו ומאילו חומרים הוא עשוי?

הדילדו הוא צעצוע מין פופולארי שנראה כמו פין אך ניתן למצוא אותו גם בעיצובים אחרים. האביזר מיועד לזוגות ויחידים שרוצים להוסיף קצת פלפל לחיי המין, לשדרג אותם, לשבור שגרה ולהגיע לעוצמות עונג חדשות.

הדילדו לא דורש סוללות (אך ניתן לרכוש גם דילדו עם סוללות), מגיע בגדלים שונים ויכול להיות עשוי מחומרים מגוונים כמו: סיליקון, פלדה שמצופה בכרום (אלו אהובים במיוחד על חובבי הסאדו – מזוכיזם), פיירקס, זכוכית, ג'ל וסייבר סקין. ניתן לומר שהחומר האיכותי ביותר הוא הסיליקון משום שהוא מוליך חום ורעידות, נטול ריח וקל לניקוי. הדילדו נועד בעיקר להחדרה לנרתיק אך ניתן גם להחדיר אותו לפי הטבעת. כמו כן, הוא יכול להתאים לפטישיסטיים וניתן למצוא גם דילדו דו- צדדי שמתאים ללסביות.

לבחור בדילדו המתאים ולהתענג בשקט

דילדו שלא כולל בטריות יכול לשדרג את חווית המין בלי לעשות רעש - דבר שעשוי לגרום למבוכה רבה במקומות בהם הקירות דקים. כמו כן, הוא תמיד זמין כי לא צריך לרכוש עבורו בטריות. אם החלטתם לרכוש דילדו חשוב שתבחרו  בחומר איכותי ובגודל וצורה נכונים. הגודל הוא מרכיב מרכזי בהחלטה משום שדילדו קטן מדי או גדול מדי לא יובילו למחוז האושר. גם הצבע משפיע על החוויה וכמובן  שתוכלו למצוא דילדואים בגוונים שונים.

ומה לגבי הקנייה? זה נורא מביך ללכת לחנות

לשמחת חובבי דילדואים רבים ובכלל – לשמחת אוהבי צעצועי המין היום כבר לא צריך לגשת אל חנויות המין, לחשוש ממפגש עם מכר כלשהו שיפתח עיניים ולשוחח עם מוכר זר על הנושאים האינטימיים ביותר. עידן האינטרנט עשה לנו טוב והיום אפשר לרכוש את הדילדו במגוון חנויות וירטואליות כאשר אחת האיכותיות שבהן היא "סופרטויס". החנות הווירטואלית של סופרטויס מאפשרת לכל גולש לבחון את המוצרים ולקבל עליהם מידע, לבצע רכישה באופן דיסקרטי ובטוח ולקבל משלוח (דיסקרטי) עד הבית.