סקס – נראה שדי בחבר אחד או בחברה אחת בסגנון סמנתה מ"סקס והעיר הגדולה" כדי שתרגישו שהפכתם לשתי נפשות א – מיניות ולכן הדבר הראשון שנמליץ לכם הוא לא לערוך השוואות משום שאינכם יכולים לדעת מה באמת קורה בצד השני ובניגוד לסמנתה – דמות טלוויזיונית ייחודית שבאמת מממשת את דבריה, רבים הם הזוגות שמגזימים ומספרים על חיי מין סוערים כשהאמת רחוקה לחלוטין מסיפוריהם.

אם אתם שואפים לשפר את חיי המין שלכם וודאי תשמחו לדעת שיש הרבה דרכים לעשות זאת, לפניכם 7 טיפים נוספים לשיפור חיי המין.

איך תשפרו את חיי המין שלכם? 7 טיפים שיוכלו להביא לשינוי

1. תקשורת – גם בני זוג קרובים שנהנים מקשר טוב לא תמיד מצליחים לנחש מהן העדפות המיניות של בן זוגם וגם בשביל זה התברך המין האנושי ביכולת לתקשר. בחרו זמן שמתאים לשניכם ושוחחו עם בן הזוג – ספרו לו על המחשבות, הפנטזיות והתחושות שלכם, ספרו לו מהם הגבולות שלכם ומהם הדברים בהם אתם רוצים להתנסות איתו ונסו להיות פתוחים וכנים.

2. בגדים סקסיים – לצד הסגנון הזרוק שמאפיין את שהותנו בבית חשוב גם להשקיע בעצמכם ולהחליף מידי פעם את הסוודר משנות ה – 90 בפריטי הלבשה תחתונה סקסיים שיעשו טוב לשניכם. עוד על הלבשה סקסית.

 3. לימדו את הדגדגן – למרות גודלו הקטן של הדגדגן יש לו חשיבות עצומה (ידעתם שפירוש שמו הלועזי - קליטוריס הוא מפתח?), הדגדגן בהחלט פותח דלת נסתרת אל עולם האורגזמה הנשית ומגע נכון יכול להביא לתוצאה המבוקשת, לכן נמליץ לכם ללמוד את הדגדגן, זה לא דורש הרבה זמן אבל יהיה עליכם להיות סבלניים, להקשיב וליישם את ההנחיות של בת הזוג.

שיפור חיי המין

4. לגמור ביחד זו לא המטרה – החיים שלנו, גם אם היינו רוצים, אינם מתרחשים בסרט רומנטי או בסרט פורנו בהם בני הזוג גומרים יחדיו בצהלה ודילוג. אל תשאפו לגמור ביחד, זה רק מלחיץ ומרחיק את הסיכויים לכך, התמקדו בלענג את הצד השני, אם זה יקרה – מה טוב ואם לא – לא קרה שום דבר, עדיין נהניתם.

5. לשלוט בזמן השפיכה – שפיכה מוקדמת מאפיינת גברים רבים אך באמצעות שיטות שונות כמו למשל: תרגול לרצפת האגן, תרגול השיטה: "התחל – הפסק", זיהוי התנוחות שמאפשרות לבן הזוג לשלוט על השפיכה בצורה טובה יותר וטנטרה יהיה ניתן להשהות את השפיכה ולאפשר ליחסי המין להמשך זמן רב יותר. (בדקו גם: ספריי השהייה)

6. אווירה – פינוי זמן איכות, נרות, מוסיקה נעימה וכל דבר שגורם לכם להרגיש סקסיים יגבירו את ההנאה שלכם.

7. משחקים – משחקי חום וקור, שימוש באביזרי מין,משחקי תפקידים והוספת קצפת ,שוקולד ושאר מטעמים יוכלו לגוון את חיי המין ולגרום לכם גם לצחוק קצת.

מקווים שההמלצות שנתנו יסייעו ויובילו לשינוי. בהצלחה!

אולי גם יעניין אתכם: