בעוד רבים מבני הזוג והיחידים ברחבי העולם מענגים את עצמם בעזרת אביזרי מין, עומד לו קהל רב שנשען על הקיר ורוצה אך מפחד להצטרף לחגיגה. אם אתם נמנים בין הקהל שנשען על הקיר ומגלים עניין בנושא אך חוששים, כדאי שתפסיקו לפחד ופשוט תנסו. כשמשהו מפחיד אותנו אנו נוטים לדמיין כל מיני תרחישים נוראיים, במקרה של שימוש בצעצועי מין אתם עלולים לפחד מכך שתפגעו בבן הזוג, שתעדיפו את הצעצועים על פניו או שמי יודע – תחוו אורגזמה שתרעיד את אמות הסיפים, תגרום לכם לאבד שליטה ולצעוק כך שתעירו את הילדים.

  

כדי להפסיק לפחד ולהתנסות בחוויה שעשויה להוביל לשמחה גדולה החלטנו להסביר לכם למה כל כך כדאי לכם להתחיל להשתמש באביזרי מין.

4 סיבות טובות מדוע כדאי לכם להשתמש באביזרי מין

לפניכם כמה סיבות שיגרמו לכם לשכוח מהפחדים, לקנות אביזרי מין ולא להבין למה חיכיתם כל כך הרבה זמן.

4 סיבות שיסבירו לכם מדוע כדאי לכם לשכוח מהפחדים ולהשתמש בצעצועים:

1. יש דברים שלא ניתן לעשות לבד - עם כל הכבוד ליד ימין או לבן או בת הזוג שלכם, יש דברים שהאדם לא יכול לבצע, לא משנה כמה הוא או היא "תותחים במיטה". אביזרי המין השונים יוצרים גירוי ממוקד וחזק יותר שפעמים רבות נחוץ כדי להגיע לאורגזמה. חשוב לדעת שרוב הנשים לא מצליחות להגיע לאורגזמה מחדירה ואביזרי המין השונים – ביניהם: הויברטור יכולים לענג את הדגדגן שהוא המקור המרכזי להגעה לאורגזמה.

2.שיפור מצב הרוח, הבריאות והמראה החיצוני אביזרי המין המגוונים מאפשרים לכל אחד ואחת לבחור את האביזר שמספק אותם - האביזר יכול להיות: ויברטור, טבעת רטט, ביצי רטט, סט קשירות ומגוון אפשרויות אחרות. ההנאה, הריגוש, זרימת הדם המואצת והסיפוק המיני משפרים את מצב הרוח וכתוצאה מכך גם את הבריאות והמראה החיצוני.

3. תחליף טוב למצבים בהם הדבר האמיתי לא בסביבה – אביזרי המין אינם מהווים תחליף לדבר האמיתי אך הם כן יכולים לסייע לבן או לבת הזוג כאשר אהובם אינו בנמצא (זו אינה בגידה) או במידה ומדובר על רווקים שמעוניינים להגיע לסיפוק מיני.

4. היכרות עצמית ושיפור הקשר – אביזרי המין יכולים לסייע לגבר או לאישה להכיר את גופם ולהבין מה עושה להם טוב. רכישת האביזר מאפשרת לכל אחד להתנסות בשימוש כשהוא לבד בחדר וללמוד על גופו. ככל שבני הזוג יכירו את גופם בצורה טובה יותר וינהגו בפתיחות זה עם זו – כך הם יוכלו להסביר לפרטנר שלהם מה הם אוהבים ולשפר את התקשורת, את יחסי המין ואת הקשר הזוגי.

השתכנעתם? החלטתם לעזוב את הקיר? אם כן, צפויים לכם לילות סוערים!