5 סיבות טובות למה כדאי לנסות אביזרי מין

פעמים רבות שואלים אותי למה להשתמש באביזרי מין בכלל? רבים אומרים לי שהם לא זקוקים לדברים כאלה, לאחרים יש את המחשבה שמבוכה או דחייה של הרעיון על ידי בן הזוג תגרום לקשיים בזוגיות. יש גברים שעלולים לחוש מאוימים על ידי הכנסתו של ויברטור למיטה ואחרים מקבלים בשמחה את הרעיון. כולנו שונים, אבל אלא אם כן כבר התנסינו, זה כמו להגיד שאנחנו לא אוהבים אוכל סיני, כי מעולם לא אכלנו אותו!

אז יש לי את חמשת הסיבות החשובות ביותר עבור מי שמתעניין או מתעניינת באביזרי מין  למה כדאי לו או לה לנסות את זה. גם ראוי לציין שכאשר אני מעבירה סדנאות אני מראה שניתן למצוא יותר מ -40 סיבות לשימוש באביזרי מין, אבל זה כבר נושא למאמר אחר!

 

1. אביזרי מין עושים את העניינים לקלים יותר

 

קל יותר לנשים רבות להגיע לאורגזמה עם ויברטור, זה קל יותר עבור חלק מהנשים לקבל גירוי של הדגדגן במהלך קיום יחסי מין עם ויברטור, קל יותר להגיע לנקודת הג'י ולערמונית עם אביזרי מין, קל יותר להאריך את משך הזקפה עם אביזרי מין; הרשימה יכול להמשך עוד ועוד. היופי של עשיית דברים קלים יותר במהלך קיום יחסי מין, הוא שאתה יכול לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מהנסיעה. במקום לדאוג אם את הולכת לגמור, או אם אתה הולך לגמור מוקדם מדי, אתם יכולים להירגע ולהתמקד אך ורק בהנאה שנמצאת בהישג יד.

 

2. אביזרי מין יעזרו לך לצאת משגרה

 

האם אתם צריכים דרך מאוד מסוימת כדי לאונן, פוזיציה מסוימת כדי להגיע לאורגזמה, או חייבים מין אוראלי כדי לגמור? צעצועי מין יכולים להרחיב את הטווח שלכם, ומציעים סוגים מסוימים של גירוי שכף יד או לשון לא יכולים לספק. שרוול פין עשוי לרגש אותך, ויברטור סטרפ און עשוי לאפשר לך לנסות תנוחות חדשות שטרם היכרת, או שויברטור קטן עשוי להוסיף באז נוסף למציצה המענגת הבאה שתקבל. חשבו על אבזרי מין כהוספת עוד מנות ראשונות למזנון המיני העשיר שלכם.

 

3. צעצועי מין יכולים ליצור אמון מיני הדדי

 

על ידי נטילת צעצוע מין והצמדתו לאיברי המין שלכם, אתה לוקחים אחריות על הצרכים המיניים שלכם והרצונות שלכם. בתרבות שבה אנו לומדים מעט מאוד על הנאה מינית, מעשה זה לבדו הוא מרשים ביותר. כאשר אתה לא מחכה בפסיביות למישהו אחר כדי למלא את כל הצרכים המיניים שלך, אתה לוקח את עניינים לידיים שלך. כתוצאה מכך, יוצא לך ללמוד עוד על המיניות שלך, לקבל ביטחון עצמי רב יותר ומומחיות, ויש סיכוי גבוה יותר למפגשים מיניים מספקים יותר בעתיד.

 

4. אביזרי מין יכולים לתבל את חיי המין עם הפרטנר שלך

 

למרות המוניטין שלהם כצעצועים לרווקים, צעצועי מין יכולים לשפר את חיי המין שלך בכך שיאפשרו לך לעשות דברים מסוימים שאין לך אפשרות לעשות בלעדיהם, בין אם הפרטנר שלך רק הוסיף ויברטור לגירוי הדגדגן במהלך יחסי מין, או פלאג אנאלי שמעצים את האורגזמה על ידי גירוי הערמונית. אנשים רבים מתארים חוויות ששינו את חייהם בעקבות השימוש באביזרי מין, בין אם הם גילו אזור ארוגני חדש, למדו לחוות אורגזמה יחד בפעם הראשונה, או נהנו מתשוקה הדדית מחודשת בגלל צעצוע מין.

 

5. אביזרי מין יכולים לשפר את מצב הרוח

אתה עשוי לגלות כי סוגים מסוימים של משחק מקדים דורשים הוספה של צעצועי מין. שללטף את הגב עשוי להרגיש אפילו טוב יותר כאשר עושים את הליטוף עם שמן מחמם, כי הנשיקה יכול להיות מגרה יותר, אם הידיים שלך קשורות להודעה שנכתבה על המיטה. הוספת אביזרי מין יכולה להצית את הדמיון שלך ופשוט להחזיר את ניצוץ ההרפתקה לחיי האהבה שלך.