רוצה להפוך את האורגזמות שלך לעוצמתיות? לפעמים, בליעת גלולה היא פתרון , אבל יש דרכים רבות וטובות מכך שאולי אינך מודע להן כאשר מדובר בהעמקת החוויה של עשיית אהבה .

הנה שש עובדות שעשויות לסייע לך לממש את התשוקות שלך להשגת אורגזמות עוצמתיות הרבה יותר. ואני מתכוונת לאורגזמות הרבה הרבה  הרבה יותר עוצמתיות !

הסתנכרני טוב יותר על הזמן החודשי המיוחד שלך. במהלך היומיים הראשונים אחרי הביוץ יש עלייה בכמות הטסטוסטרון בגוף. משמעות הדבר היא כי לא רק שיש עלייה בחשק המיני, אלא גם שהפטמות והדגדגן הם הרבה יותר רגישים בזמן מיוחד זה. זוהי הזדמנות נפלאה להעניק להם הרבה תשומת לב – גם עבור  אורגזמות חזקות יותר , כמו גם עבור אורגזמות סידרתיות מופלאות.

 

גווני את התנוחות שלך. האם כבר ניסית את התנוחה הזאת? האם ניסית כבר את התנוחה בה המאהב שלך נמצא מעלייך , עם האגן שלו ישירות על שלך. הקיפי את הירכיים שלו עם הרגליים שלך והתנדנדי קדימה ואחורה ביחד איתו. דחפי בעדינות למעלה וקדימה כך שהדגדגן שלך יוצר קשר אינטנסיבי עם בסיס הפין שלו . זה עלול לקחת זמן מה, אבל ברגע שתצליחי לעשות את זה נכון, זו היא דרך מצוינת להגביר את התכיפות של האורגזמות העוצמתיות האלה.

 

הטעיני את הסוללות של הצעצועים שלך. אם את משתמשת ב צעצועי  מין , אולי זה כבר לא עוצמתי כמו שזה היה פעם כשרק התחלת להשתמש בהם? יכול להיות שזה פשוט עניין של החלפה של הסוללות החד פעמיות או שאולי את צריכה לתת לאביזר המין הנטען שלך קצת יותר זמן על התקע. גם אם הסוללות הן עדיין לא גמורות לגמרי,הרמה הנמוכה יותר של טעינה חשמלית גוררת רטט חלש יותר ופחות מספק . הטעיני את הסוללות עד הסוף כדי לטעון את האורגזמות שלך בעוצמות מדהימות שכבר הרבה זמן לא חווית.

 

קחי איתך משקה למיטה- אבל לא מהסוג שאת רגילה אליו . ותרי הפעם על היין או על  הקפה ונסי ללכת על משהו קצת יותר מיוחד. חלב חם מעורבב עם קצת תוספת של זעפרן ידוע כבר במשך דורות כשיקוי אהבה יעיל במיוחד. הזעפרן משחרר את הטעמים המיוחדים שלו אל תוך החלב כאשר הוא מחומם ,ואז גם משתחררות אל תוך החלב הסגולות הידועות של הזעפרן כחומר מעורר תשוקות מיניות.

 

הגבירי את החום למטה. חימום של אזור מסוים של הגוף שלך מגביר את זרימת הדם אל החלק הזה . כיוון שזרימת דם מוגברת לאזור הנרתיק שלך היא מפתח לאורגזמות עוצמתיות יותר , ייתכן שתרצי לתת לחלק הגוף התחתון שלך קצת חימום. קפיצה לאמבט חם לפני שאת עוברת למיטה יכולה לעזור לחמם את אזור הנרתיק והדגדגן שלך בצורה אפקטיבית . אין לך הרבה זמן? את יכולה פשוט לשים מגבת רחצה חמה מעל האזור למשך מספר דקות עד שאת משיגה את אותו אפקט החימום. אבל בבקשב זיכרי שאמרנו חמה - לא רותחת !

 

היי תחרותית. זה כבר ידוע למדע מזמן שהציפייה לתחרות מעלה את רמת הטסטוסטרון אצל נשים בשיעור של עד 32 אחוזים לעומת הרמה בשיגרה. כן – הטוסטסטרון הוא ההורמון המקסים המסייע לדחף המיני שלך ולאורגזמות שלך לרוץ קדימה בעוצמה אדירה. אז הירשמי למרתון או היכנסי לתחרות בישול, או פשוט התחילי את הלילה שלך עם משחק פוקר לוהט כדי להנות מפירות התחרות.