להתחיל בקטן ולהתקדם בסולם

הסקרנות בנוגע לאביזרי מין אינה פוסחת על רבים משום שמדובר על דרך איכותית ומרתקת שיכולה לשפר את ההנאה מיחסי המין וכמובן – לשפר את היחסים בין בני הזוג.

אם אתם מעוניינים להתנסות בשימוש באביזרי מין מומלץ עבורכם להתחיל בקטן, אביזרים שמתאימים למתחילים הינם: ויברטורים קלאסיים שמגיעים במגוון צורות, עשויים מחומרים שונים ומגיעים באורכים שונים (מומלץ לבחור בוויברטור ממוצע כדי להתרגל לתחושה), אפשר להתחיל עם רוקט פוקט –ויברטור שלא נועד לחדירה כי אם לגירוי הדגדגן, אם אתם אוהבים מין אנאלי תוכלו לרכוש חרוזים אנאליים שמיועדים לחדירה קלה ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש טבעת רטט, את הטבעת שמגרה את הדגדגן יש להלביש על איבר המין.

אלו הם דוגמאות לרעיונות של אביזרים שמתאים למתחילים. אם עוד אין לכם ניסיון חשוב שתשתמשו באביזרי מין שמתאימים למתחילים ולא תדלגו על שלב משום שאביזרים שמתאימים לזוגות מתקדמים עלולים להזיק לאיברי המין במידה ולא משתמשים בהם כמו שצריך.

כבר התנסיתם ואהבתם? כל הכבוד! אתם יכולים לעבור לשלב הבא!

אם כבר עברתם את שלב השיחה והגעתם להסכמה בנוגע לשימוש באביזרי מין, התנסיתם מעט וקיבלתם תיאבון, תוכלו להתקדם ולגלות מגוון אביזרי מין נוספים שישפרו את תחושתכם במיטה. שוק אביזרי המין מתפתח כל הזמן וקל מאוד לעקוב אחריו – כל מה שצריך לעשות הוא לגלוש באתרים שמשווקים את האביזרים הנפלאים הללו. כעת נסביר לכם על כמה אביזרי מין שמתאימים למתקדמים.

כמה אביזרי מין שמתאימים למתקדמים

את הויברטור הפשוט אתם בטח מכירים אך וודאי תשמחו לגלות שישנם וויברטורים משודרגים שעשויים מסייבר סקין, מדובר על חומר נעים שמדמה עור של בן אדם. נוסף על וויברטור סייבר סקין ניתן לבחור בויברטורים שכוללים מצבי רטט שונים, ביניהם:

  • ויברטורים שמאלצים אורגזמה (כן! ממש כך), ה"מאלץ" מכיל רטט קטן שמתלבש על הדגדגן ומגרה אותו, כל זאת בלי לוותר על החלק שמדומה לאיבר המין הגברי שתפקידו לחדור. אם לא די בזאת, ניתן לרכוש ויברטורים יקרים יותר, כמו למשל –
  • ויברטור שנטען בלי סוללות וויברטור שמאפשר למשתמש לכוון את הטמפרטורה, אם תרכשו את האחרון תוכלו להבטיח לעצמכם חורף חם. נוסף על הוויברטורים שעוד מעט מכינים לנו קפה אפשר לרכוש פרפרי אהבה שניתנים להפעלה באמצעות שלט רחוק, אם אתם עובדים יחד הרי שמצאתם עילה לפיטורים (אבל איזו דרך נפלאה לעזוב את העבודה, לא?)

להישאר עם היד על הדופק

כפי שציינו, מומלץ להמשיך להתעדכן בנוגע לחידושים הרבים. היום כבר לא צריך להתנהג כמו סטוקרים ולבקר בחנות אביזרי המין פעמיים בשבוע וניתן לעקוב אחר המוצרים באמצעות האינטרנט. במהלך השיטוט באתרי האינטרנט תוכלו למצוא הפתעות מגוונות, כמו למשל: מבצעים, חבילות מדליקות ועוד.