5 טיפים לפיתוי

נשים רוצות להרגיש מוערכות, בטוחות ונחשקות באקט המיני. כל השלושה הם חשובים כדי לפתות אישה.

הינה טיפים שיסייעו להכניס אותה למצב הרוח הנכון לעשות אהבה.

 

השתמש במילים שלך 

 

מילים הן התחנה הראשונה כדי לפגוש אותה

שפה פירושה חיבור, שעוזר לבסס, כי המאהב הזה הוא בטוח והערכה שלו אליה היא גבוהה. אתה לא צריך להיות משורר, אך מומלץ לך מאוד להתמקד בשיפור כישורי השיחה שלך. זה גם יעזור לך לתקשר לגבי הצרכים של כל אחד מכם במהלך קיום יחסי מין.

דיבור על הדברים שמעניינים אותה ועל חלומותיה הוא המקום הראשון להתחיל בו. אנשים אוהבים להרגיש שהם מעניינים.

 

נועז - לא שתלטן 

 

תן לה לדעת שאתה מעוניין, אבל בלי לתת לה תחושה שאתה כופה את עצמך. היא צריכה לדעת שאתה נמשך אליה, אבל אם האנרגיה שלך יותר מדי 'קדימה' היא יכולה לגרום לה להרגיש בלחץ. אחד הטרן אופים (turn offs) הגדולים ביותר עבור אישה היא ההרגשה שמצפים מימנה לקיים יחסי מין.

 

 

 

משחק מקדים למוח 

 

כאשר המוח של אישה מגורה הגוף שלה לא נמצא הרחק מאחור. נשים אוהבות מאוד להשתמש במוח שלהם במין. שילוב של תרחיש / פנטזיה מינית לחיי האהבה שלך יכול לפתוח אפשרויות רבות ושונות עם בת זוג חדשה.

 

קח את הזמן שלך 

 

עוררות מינית יכולה להגיע באופן כמעט מיידי לחלק מהנשים, אבל רובן לא יפעלו על פי העוררות הזאת עד שהן יודעות שהן בטוחות מבחינה רגשית ופיזית. לכן, מומלץ לקחת את הזמן וליהנות מהתהליך.

 

לבנות ציפייה 

 

לנשים יש דחף מיני מוקדם בהרבה יותר מקרים מאשר אצל גברים. הן רגילות לסיכול ההתקדמות. אמנם אף פעם לא רצוי לגרום לה להרגיש דחויה, אבל אתה יכול להעצים את רצונה למין בכך שנתת לה לחכות למין קצת. ציפייה היא אחד ממעוררי התשוקה המוצלחות ביותר.