אנחנו יודעים שרוב הגברים  די פתוחים למה שבנות הזוג שלהן רוצות - לפחות ככל שזה קשור למין. אבל יש כמה תחומים שאנו שומעים שוב ושוב מהגברים ,שהם פשוט לא מעויניינים בהם בחדר השינה. האם את אחראית לכל השיגעונות המיניים האלו?

הנה ארבעה מהלכים במין שכדאי לשמור ליום אחר – או אולי בכלל לא!

 

גניחות בקול רם מידי - בטח, זה נהדר לידע את הבחור שלך שאת מאוד נהנית איתו בעזרת קצת עידוד קולני . יש הבדל גדול בין כמה גניחות מלאות הנאה מתוזמנות היטב לבין הפקה שלמה של צרחות של כוכבת פורנו על הסט. אל תהיי אחד מאותן בחורות שעושות רעש על כל דבר קטן. לא רק שבן הזוג שלך יקבל נזק בעור התוף הוא יעלה מהר מאוד על הזיופים שלך כשתיגנחי כשהוא לא עושה כלום ויאבד את הערכתו אלייך באופן מיידי.

 

משחק אנאלי בלי תיאום מראש - אין שום דבר רע עם בחור שאוהב קצת גירוי אנאלי. להרבה חבר'ה , גירוי של נקודת ה-P הולך לשלוח אותם לאורגזמות ארוכות ועוצמתיות יותר. הבעיה היא כאשר הבחורה מחליטה על דעת עצמה שזה הזמן להתחיל בהפקה האנאלית ללא התייעצות מוקדמת עם בן הזוג שלה. לוקח זמן להסתגל למשחק אנאלי לגברים שפתוחים לעניין הזה. יש גם גברים שפשוט מעדיפים לא להשתתף במשחק בזה. אל תניחי שהגבר שלך אוהב משחק אנאלי – דברו על זה קודם!

 

מצב גופה – זה לא מספיק פשוט לשכב שם, תעשי משהו ! רוב הגברים רוצים שתהיי מעורבת במין. שכיבה על הגב עם הידיים והרגליים בצידי הגוף שלך כמו ג'וק מת לא הולכת להיות מהנה עבור אף אחד. ( אלא אם כן לגבר שלך יש את הפטיש המסוים הזה לגופות, נקרופיליה ). אם אינך בטוחה איזה סוג של מהלכים לעשות, אז תעשי את זה פשוט ככל האפשר ופשוט תגיבי בקלילות למה שהוא עושה. לטפי את גבו בעדינות עם קצות האצבעות שלך כאשר הוא נמצא מעלייך. התכופפי  לנשיקה אם את נמצאת למעלה. דברי איתו. את לא חייבת להיות מתעמלת גומי  כדי שהגבר שלך יהיה מסופק ומרוצה.

 

קינקיות לא רצויה - בדיוק כמו משחק אנאלי לא מתוכנן, סאדו הוא עוד תחום שהרבה גברים אוהבים לעשות רק לאחר תיאום מראש. כל דבר, החל מהצלפה מהירה על הישבן ועד לקשירת הגבר שלך שלך הוא מהנה מאוד עבור גברים  מסוימים אבל לא עבור כולם. הבעייה העיקרית מתחילה כאשר את מנסה את הדברים האלו בלי תיאום, לפני שאתם מדברים על גבולות , אהבות ושנאות. אם את מתכוונת לעסוק בכל סוג של משחק כאב או שיעבוד , חובה תמיד לתקשר עם בן הזוג שלך לפני כן.