ויברטור - איך משתמשים בו בעצם?

 

רוב הנשים זקוקות לגירוי ישיר של הדגדגן כדי להגיע לאורגזמה - וגירוי חזק ועקבי על ידי ויברטור יכול לספק בדיוק את הצורך שכמעט אף אחד אחר לא יכול. למי שלא מכיר את הזמזום המענג של רטט, שימוש ראשוני עם צעצועי מין יכול להיות קצת מרתיע. לפני שאתם קונים, קראו במדריך שלנו  כמה טיפים מעולים על בחירת אביזרי מין שמתאים לך. ברגע שמצאת ויברטור שמתאים לך זה הזמן להתחיל להנות.

 

1. צרי אווירה. קחי לעצמך את הזמן ושחקי עם הצעצוע החדש שלך,שימי מוזיקה מרגיעה.יכול להיות שתרגישי בנוח יותר להשתמש עם ויברטור לבד בפעם הראשונה, כך שתתרגלי לתגובה של הגוף שלך מבלי לחשוב על בן זוגך באותו הזמן.

 

2. הפעילי את ה ויברטור לאורך הגוף שלך. אין צורך למהר לעבור לדגדגן, נסי לאט לאט להתרגל לתחושה הראשונה של ויברטור על הגוף שלך, נסי אותו על הפטמות, על הירכיים ובכל מקום שאת חושקת לחקור.

 

3. הוסיפי את הדגדגן לחגיגה. כאשר את מרגישה מגורה ומעורת, נסי להצמיד את ה ויברטור אל הדגדגן שלך. חלק מהנשים מוצאות את התנודות של ויברטור על הדגדגן חזקות מדי בפעמים הראשונות, ואם זה נכון עבורך הניחי מגבת בינך ובין אביזר המין שלך, או השתמשי בו מעל התחתונים.

 

4. שחקי עם ה ויברטור שלך. שני את הלחץ, את המהירות, או את התנוחה, גלי מה גורם לך להרגשה הכי טובה. יש על הדגדגן יותר מ-4000 עצבים ולעתים קרובות הוא רגיש ביותר לרעידות. עם כל ויברטור, אפילו הדקיק והארוך שנראה נהדר לחדירה, ניתן לענג את הדגדגן. ייתכן שתגלי שככל שאת מגורה יותר את תאהבי גירוי חזק יותר.נסי את ה ויברטור שלך בכל מקום שמרגיש טוב.

 

אם את נהנית מגירוי של נקודת הג'י או מהחדירה בשילוב עם גירוי דגדגן, אנו, חנות מין סופר-טויס, ממליצים בחום על ויברטור G-פראי או על ויברטור זאוס, שניהם ויברטורי פנינים מעולים, בעלי פעולה כפולה , מראה עדין ולא מאיים, חזקים ועמידים במים,

 

כמה טיפים שלא כדאי לוותר עליהם...

 

- טיפה או שתיים של חומר סיכה, כמו סילק טאצ' יגרמו לכל ויברטור לתנועות חלקות ונעימות יותר.

- גברים גם אוהבים ויברטורים במיוחד כשהם רואים כמה עונג זה גורם לבנות זוגם.

- ניתן להשתמש בצעצוע שלך גם לחדירה אנאלית, תחילה החליקי קונדום עליו, שמני אותו ולאחר השימוש לא   

 לשכוח לשטוף את ה ויברטור במים עם סבון.יש גם ויברטורים שמיועדים גם לגירוי ואגינלי ולגירוי אנאלי כמו   

 הויברטור "העונג השלישי".