על הקשר הבלתי נפרד בין אוכל ותשוקה מינית

הקשר בין סקס ואוכל מושרש בנו ובתרבות שלנו שכן לשיניהם יש מכנה משותף – הם מסבים לנו הנאה חושנית. מכיוון שסקס ואוכל מחוברים זה לזה, חושבים חלק מהאנשים שמי שמתענג מאכילה יתענג גם במהלך סקס. כבר בסיפור המקרא סופר על הקשר הבלתי נפרד בין אוכל ותשוקה – אדם, חווה והפרי האסור, סיפור זה הינו הסיפור הראשון שעוסק בפיתוי מיני.

לכל אורך ההיסטוריה -  עוד בזמנם של האצטקים (המאה ה – 15) ניסו בני האדם לשפר את יחסי המין באמצעות קסמים, סמים וצמחים – כל השיקויים והתרופות הללו נקראים אפרודיזיאקים. אם נפנה אל המדענים ונשאל אותם האם הם מאמינים בתרופות השונות הם יטענו שהם סקפטיים בנושא אך הספרות המדעית סבורה כי יש סמים ותרופות שיכולים לעודד את החשק המיני.

זוכרים את המנגו של ג'ורג'?

גם היום מוצאים בני האדם קשר חזק בין סקס ובין מאכלים מסוימים. אם אתם אוהבים את הסדרה "סיינפלד" אתם וודאי זוכרים את הפרק בו המנגו מסייע לג'ורג' לשפר את כישוריו במיטה (פרק 60 אם מתחשק לכם להיזכר). נוסף על המנגו קיימים מגוון מאכלים נוספים שמגרים אותנו אם בגלל מראם או דמיונם לאיברי המין, בין רשימת המאכלים ניתן למצוא את הצדפות, התאנים והבננה. גם מזונות חריפים שמעלים את הדופק יכולים לעורר תאווה, כך שאם אתם אוהבים חזרת, קארי, חרדל, צ'ילי ופלפל חריף הרי שאתם מסודרים.

לצד המזונות מעוררי התשוקה ניתן למצוא משקאות מעוררים כמו למשל יין אדום. היין האדום יכול להגביר את החשק המיני משום שכמות מתונה ממנו (ואנו מדגישים – כמות מתונה) מפחיתה את הייצור של האסטרוגן. משקה חושני נוסף הינו פינה קולדה אשר מכיל רום, מיץ אננס וחלב קוקוס, כל המרכיבים של המשקה – ריח הקוקוס המרגיע, האננס הבריא שמחדד את החושים והרום הנעים נחשבים לאפרודיזיאק.

שילוב מאכלים במשחק המקדים – הנאה של כל החושים

קשה לראות תותים עם קצפת בלי לחשוב על יחסי מין (אלא אם כן מדובר על ילדים ואז אנו מקווים שהתותים נשארים רק תותים והקצפת נשארת רק קצפת). אכילה מהשילוב המתקתק יכולה לעורר את כל החושים, כמובן שגם לחוש הריח יש תפקיד חשוב בתהליך שכן חוש זה משלים את חוש הטעם.

אם אתם רוצים להמתיק את חדר המיטות שלכם תוכלו להוסיף קצפת, מייפל, חמאת בוטנים, דבש, גלידה, סירופ שוקולד ועוד, את הממרחים שבחרתם תוכלו למרוח על בן הזוג, ללקק ועל הדרך גם לצחוק. כדי להוסיף קצת בריאות לחגיגה תוכלו להוסיף פירות אקזוטיים כמו האננס והמנגו של ג'ורג'.

שיהיה לכם בתיאבון!

עוד תוספות שישפרו לכם את יחסי המין