מין אנאלי – האם נשים אוהבות את זה?

 

מין אנאלי כבר לא מיועד רק לנועזים ביותר. מין אנאלי הופך להיות יותר ויותר נפוץ בחדרי שינה ברחבי הארץ, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם, חדירה אחורית היא שונה לגמרי. אם אתה מנסה לשכנע את החברה שלך לקיים יחסי מין אנאליים - וכן, אנחנו הולכים לצאת מתוך נקודת שזה הרעיון שלך - יש כמה נקודות מפתח שאתה צריך לשמוע.

דבר ראשון שכדאי לדעת הוא , או שהיא מאוד תאהב מין אנאלי או שמאוד תשנא אותו . יש מעט מאוד מקום באמצע. רוב הנשים ניסו מין אנאלי לפחות פעם אחת בחייהן, וכתוצאה מכך יש להן את  אחד משני הרגשות: כאב או הנאה. ואם זה היה כאב, סביר להניח שהיא הולכת להיות מהוססת לגבי התנסות מחדש. אתה צריך להיות מוכן במיוחד, אם אתה הולך על זה בפעם שנייה, בתקווה לתוצאות יותר מהנות עבורה.

מחיר רגיל ‏189.00 ₪ מחיר מבצע ‏169.00 ₪

פלאג אנאלי DEWI לרגעים נפלאים של עונג ללא הפסקה וליופי מרהיב ועוצר נשימה.

לחץ כאן לפרטים נוספים

מצד שני אם היא פתוחה לרעיון של מין אנאלי, עם קצת תרגול והרבה סבלנות, תוכל ליהנות ממין אנאלי מרגש ומספק. השתמש במגוון תפקידים שונים כדי להפוך את זה ליותר כיף ונוח לשניכם. ברגע שאתה יודע מה נשים אוהבות ושונאות במין אנאלי, אתה מוכן לטלטל את עולמה.

היתרונות 

זה יכול להיות מהנה

נשים נהנות ממין אנאלי כי זה מרגיש מדהים. זו תחושה שונה לגמרי מיחסי מין רגילים. זה לא הנרתיק שלה, ובכל זאת אתה נמצא בתוכה. במילים אחרות, זו תחושה זרה לחלוטין שהיא לא רגילה לה, מה שהופך את זה מעניין. בינתיים, פי הטבעת שלה פשוט יונק את האיבר שלך כמו משאבה רבת עוצמה. שחק עם הדגדגן שלה (ויברטור שרביט הקסם מומלץ מאוד) גם כן ואתה בדרך לשלח אותה לרקיע השביעי. למעשה, נשים רבות מגיעות לאורגזמות חזקות במיוחד ממין אנאלי.

בגלל שמין אנאלי הוא שובבי ומפנק

כמעט כל אישה מטפחת פנטזיה של להיות "הילדה הרעה". יש סיבה לכך שאנשים אוהבים את מדי הילדה מבית הספר ואזיקים : זה אסור, ולכן, יותר מושך ומפתה. מין אנאלי הוא משהו שאת יכולה לעשות בסתר ואף אחד לא יידע שהיית שובבה חוץ ממך ובן הזוג שלך - שהוא חלק מהכיף. בנוסף, יש את חווית החיבור שאתם עושים משהו יחד בפעם הראשונה, אפילו אם זו פעם ראשונה רק לאחד מכם.

מחיר רגיל ‏289.00 ₪ מחיר מבצע ‏169.00 ₪

הכל מתחיל ונגמר בדגדגן

לחץ כאן לפרטים נוספים

חסרונות 

זה יכול להיות כואב

מין אנאלי יכול לכאוב מאוד. פי הטבעת לא בנוי לכניסת דברים פנימה, רק החוצה. הנרתיק מתרחב כדי לאפשר לאיבר מין להכנס וכדי ללדת, אבל פי הטבעת לא בנוי להתרחבות. לכן אתה יכול לגרום לכאב עז  אם לא תכין אותה כמו שצריך. זה אומר ש 1) תמיד תבקש מבת זוגך רשות לפני (דהה) ב) תקפיד להשתמש בחומר סיכה וג) תתקדם באיטיות מרובה בתוכה.

זה בלגן

נשים מתאמצות כל כך הרבה כדי להפוך את עצמן ליפות וריחניות עבור בן הזוג שלהן, ולכן הניצוץ הקלוש של אפשרות שיהיה אפשר לראות אותה במצב לא נעים הוא כמובן הרסני עבורה. החשש שלה הוא שאתה כבר לא תראה אותה כאישה יפה, נחשקת, מושכת . זה לא בדיוק הלוק החדש שהיא מחפשת לעצמה.

מסיבה זו, היא עלולה להחליט להימנע מיחסי מין אנאליים לגמרי. אבל אם היא תעשה שטיפה אנאלית מוקדמת (או אפילו רק שטיפה יסודית חיצונית במקלחת) ותוודא שהיא התרוקנה כשעה לפני הפעילות, היא בטוחה, כדי למנוע תאונות לא נעימות.

 

דברים שכדאי לזכור 

חומר סיכה למין אנאלי על בסיס מים הוא חברך הטוב

שלא כמו הנרתיק, פי הטבעת לא מייצר חומר סיכה משלו. חדירה ללא סיכה מספיקה שווה חיכוך יבש. לא כל כך מהנה. השתמש במוצר המבוסס על  מים ובשום פנים ואופן לא עם וזלין או שמן מינרלי (כגון שמן תינוקות).

אל תשכח משחק מקדים

זה מאוד חשוב לעורר אותה מינית עוד לפני שאתה אפילו חושב להתקרב לדלת האחורית שלה.כשהיא מרגישה חמה ורטובה, הגוף שלה יהיה הרבה יותר פתוח לאנאלי. במילים אחרות, אתה צריך לגרום לה לרצות מין אנאלי ולא רק להסכים לעשות את זה.בדרך זו, כאשר אתה מתחיל לגעת בה יותר קרוב לפי הטבעת שלה, היא תהיה בסבירות גבוהה יותר להגיב באנחה של עונג מאשר ביללה של כאב. תחרמן אותה אפילו בלי להכניס שום דבר פנימה. נשק ועסה את הגוף שלה בכל מקום. גרום לה להרגיש נינוחה ונערצת.אמנות יצירת התשוקה והציפייה היא אחד הכלים הטובים ביותר שיש לך בארגז הכלים המיני שלך.

תרגול מביא לשלמות, ומין אנאלי הוא לא יוצא מהכלל. עשה את זה בדרך הנכונה, והיא תהיה פתוחה יותר לעשות את זה שוב. במידה שתפשל אתה יכול לנשק נשיקת גוד ביי למין אנאלי. לפחות עד שהיא תשכח כמה רע זה היה בפעם האחרונה, או עד שתשכנע אותה שלמדת את כל הכישורים החדשים האלה.