חושבים שאתם יודעים הכל על סקס? קראתם בלייזר, למדתם אנטומיה, הוצאתם סרגל ומד זווית ואתם בטוחים ששום דבר כבר לא יפתיע אתכם? אז זהו שאתם טועים. עזבו לרגע את כל מה שידעתם ותכירו 12 דברים שסביר להניח שלא ידעתם על סקס.

מוכנים? יופי. נצא לדרך...

12 דברים מפתיעים על סקס

1. מרבית הגברים חושבים על סקס בכל 7 שניות – ייתכן שזה מפתיע אתכם כי חשבתם שאתם חושבים על סקס כל שנייה ושנייה, כנראה שהמצב לא קשה מידי כי נשאר לכם עדיין זמן לחשוב על עניינים אחרים ברומו של עולם.

2. 69 היא לא רק תנוחה – מספר הילדים הרב ביותר שנולד לאשה אחת הינו 69. העובדה שמדובר על אשה רוסייה סותרת את המחשבה שלרוב הרוסים יש ילד אחד בלבד.. אך מדובר על מקרה יוצא דופן לכל הדעות. התשובה לשאלה: "איך היא נראית?" שמורה במערכת.

3. איבר מין גברי של 8 ס"מ יכול בהחלט לספק אשה בחדירה וגינאלית – אז אם אתם סובלים מרגשי נחיתות דעו שזה לא האורך – זו ההשקעה (והזווית), עלו והצליחו!

4. בגיל ה -20  יכול הגבר לגמור 10 פעמים ביום – אחח.. היו ימים.

5. בהודו זול יותר להזמין זונה מאשר לרכוש קונדום. עצוב מאוד אך לצערנו זוהי עובדה.

6. לפי סקרים כ – 25% מבנות המין היפה חושבות שעושר הופך את הגבר לסקסי – אז אם אתם רוצים להגדיל את סיכוייכם כדאי שתנופפו לשלום לקריירת המוסיקה (צוחקים.. תירגעו!)

7. ברוב הזמן לא כיף להיות חזיר אך יש לבעל החיים הזה יתרון משמעותי – האורגזמה שלו נמשכת כ-  30 דקות! מבטיחים לכם שבדקנו בכמה מקורות ואכן מדובר על עובדה נכונה. אולי בגלגול הבא זה יקרה גם לכם..

8. אחוז אחד מנשות העולם רגישות לנוזל הזרע, כתוצאה מהמגע עמו מתחיל עורן לגרד ולהתנפח.

9. נרקיסיסטים נוהגים לקיים יחסי מין מזדמנים, ככל הנראה הדבר גורם להם לחוש שליטה.

10. באתונה העתיקה יכל גבר בוגדני לקבל עונש מוזר ביותר – המעניש היה מסיר את שיער ערוותו ומחדיר לו צנון. (מאיפה הם הביאו את הרעיונות האלו?)

11. 30% מהנשים שעברו את גיל 80 מקיימות יחסי מין, לא ברורה התדירות אבל העובדה נותנת תקווה.

12. בתאילנד יכול הגבר לעבור ניתוח של כריתת צינור הזרע ללא תשלום אך התנאי הוא שהניתוח יתבצע ביום ההולדת של המלך. אולי תתפלאו על כך אך כ – 1000 גברים מבצעים את הניתוח החינמי מידי שנה.

מקווים שהצלחנו להפתיע אתכם לפחות בחלק מהדברים, אם לא – אי אפשר לומר שלא ניסינו. אבל בבקשה.. תפסיקו לחשוב על סבתא שלכם, זה לא טוב לבריאות.

 לכמה אביזרי מין מומלצים: